surviving mars
یحیی رحیمی

Surviving Mars را این هفته به صورت رایگان روی Epic Games Store تجربه کنید

یحیی رحیمی 19 مهر 1398 بدون دیدگاه
442 بازدید

کمپانی Epic Games از زمانی که فروشگاه آنلاین خود به نام Epic Games Store را رونمایی کرده است، هر هفته یک بازی رایگان را به کاربران خود عرضه کرده است. این فروشگاه حتی این تابستان دو بازی رایگان را در هر هفته ارایه می کرد و حالا می توانید Surviving Mars را به صورت رایگان دریافت کنید.

بازی Survivng Mars سال گذشته میلادی به بازارها عرضه شد. این بازی که توسط Haemimont Games ساخته شده است، یک عنوان شبیه ساز شهرسازی است که در سیاره مریخ انجام می شود و بالاخره بشر به سیاره مریخ سفر کرده است و حالا باید خودش منابع مختلفی را تولید کند و همچنین با استفاده از آن‌ها، به حیات خود ادامه دهد. به دست آوردن اکسیژن، آب و پناه گاه از حیاتی های این بازی است و برای به دست آوردنشان باید به آب و آتش بزنید.

در سوی دیگر موجودات فضایی نیز وجود دارند و همین طور تنها روی این سیاره زندگی نخواهید کرد. می توانید یک سری منابع خاص را نیز از کره زمین به مریخ بفرستید که البته این کار چندان آسان نخواهد بود و ممکن است با طوفان های خورشیدی و امواج سرما روبه رو شوید و حتی صدمه ای کلی به پناه گاه و خودتان زده شود. اگر مشتاق به دریافت این بازی هستید، می توانید این هفته آن را در کنار بازی Observer دریافت کنید.

خبر خوب آن است که هفته آینده قادر به دریافت بازی Alan Wake’s: American Nightmare خواهیم بود. فعلا این هفته را با Surviving Mars و بسته های الحاقی اش سر کنید. بازی Observer نیز یک سایبرپانک وحشتناک است که به شما اجازه می دهد به عنوان پلیس وارد ذهن افراد شوید. به هر حال اگر به دنبال یک بازی مجانی می گردید که برای همیشه به حساب Epic Games Store خود اضافه کنید، Surviving Mars را از دست ندهید. از این لینک برای ورود به فروشگاه استفاده کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.