cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

احتمال انتشار Cyberpunk 2077 روی Nintendo Switch پایین است

یحیی رحیمی 22 مهر 1398 بدون دیدگاه
478 بازدید

چند سال پیش اگر به کسی می گفتی که بازی The Witcher 3 برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد، ممکن بود شما را مسخره کند. اما واقعا چه کسی فکرش را می کرد؟ استودیو CD Projekt RED بالاخره این آرزوی کاربران این کنسول دوست داشتنی را برآورده کرده است و این اتفاق واقعا در حال رخ دادن است. از سوی دیگر استودیو قرار است سال بعد بازی جدید خود به نام Cyberpunk 2077 را روانه بازار کند و همین شایعات زیادی را پیش آورده است.

همه می دانیم که بازی Cyberpunk 2077 در واقع از تمام توان سخت افزاری کنسول های Xbox One و PS4 استفاده می کند اما آیا این شانس وجود دارد که بازی برای کنسول Nintendo Switch نیز عرضه شود؟ همان طور که ممکن است تا به حال حدس زده باشید، احتمال چنین چیزی بسیار پایین است. مدیر دفتر استودیو CD Projekt RED به نام John Mamis اخیرا مصاحبه ای در مورد داشته است و از او سوال شده است که آیا این عنوان نقش آفرینی بالاخره برای Switch عرضه خواهد شد یا خیر؟

او در جواب از پورت شدن بازی The Witcher 3 گفته است. او باور دارد که کسی فکرش را هم نمی کرد که این بازی برای کنسول Switch عرضه شود. اما در ادامه گفت که احتمال چنین چیزی بسیار پایین است و حتی اگر استودیو نگاهی به آن داشته باشد باز هم چنین اتفاقی بعید خواهد بود:

چه کسی فکرش را می کرد که بازی The Witcher 3 برای کنسول Switch عرضه شود، خب پس چه کسی می داند؟ من فکر می کنم که در آینده خواهیم دید اما اگر ما تصمیم بگیریم که این بازی را برای Switch عرضه کنیم انجامش می دهیم اما به احتمال زیاد چنین کاری نخواهیم کرد.

بازی Cyberpunk 2077 روز 16 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی و همچنین Stadia عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.