ghost-recon-breakpoint
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: صدر در قبضه FIFA 20

یحیی رحیمی 15 مهر 1398 بدون دیدگاه
512 بازدید

مانند همیشه با شروع هفته جدید میلادی، میزان فروش بازی های ویدیویی در کشورهای مختلف نیز منتشر شده است. با توجه به آنکه آمار منتشر شده در کشور بریتانیا معتبر از دیگر مکان های دیگر است به آن می توان استناد کنیم. اما در مورد بازی های برتر این هفته باید گفت که FIFA 20 مانند هفته پیش صدر جدول را به دست آورده است و جای تعجب ندارد که چنین مقامی توسط این بازی به دست آمده است.

از جمله بازی های جدید هفته گذشته می توان به Ghost Recon Breakpoint اشاره کرد که به نسبت شروع بدی نداشته است. این بازی هفته اول را در جایگاه دوم به پایان برده است. نسخه Wildlands بازی هنگام عرضه در مارس 2017 عملکرد پایین تری داشت و آن زمان پنجم شده بود. دیگر بازی منتشر شده این هفته نیز Ghostbusters: The Video Game Remastered بود که مقام ششم را به دست آورده است و بیشترین فروشش را نیز روی کنسول PS4 تجربه کرده است.

هفته گذشته یک سری بازی های قدیمی Xbox One نیز به لطف باندل های فروخته شده توسط مایکروسافت شاهد رشد فروش بودند. برای نمونه Sea of Thieves و Forza Horizon 3 شاهد رشد زیادی در میزان فروش بوده اند و همین باعث شد که دوباره به میان 10 بازی پرفروش هفته برگردند.

در مورد کنسول Switch نیز باید گفت که Mario Kart 8 Deluxe مانند همیشه در میان 10 بازی قرار دارد و این هفته مقام سوم را کسب کرده است و میزان فروش هفته به هفته آن نیز افزایش یافته است. از سوی دیگر بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening جایگاه پنجم خود را حفظ کرده است و البته 60 درصد افت فروش داشته است. از سوی دیگر Borderlands 3 نیز مقام سوم را به خود اختصاص داده است و با کاهش فروش 43 درصدی نیز مواجه شده است.

  1. FIFA 20
  2. Ghost Recon Breakpoint
  3. Borderlands 3
  4. Gears 5
  5. The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  6. Ghostbusters: The Video Game Remastered
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Sea of Thieves
  9. Minecraft: Xbox Edition
  10. Forza Horizon 3

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.