Death-Stranding
یحیی رحیمی

شخصیت های اصلی بازی Death Stranding بر اساس تصمیم بازیکن می توانند بمیرند

یحیی رحیمی 15 مهر 1398 بدون دیدگاه
537 بازدید

تا به حال برای همه واضح شده است که بازی Death Stranding دارای مکانیسم های متعددی خواهد بود که تا به حال در هیچ بازی دیگری استفاده نشده است. بازیکنان اجازه دارند که به طور مستقیم دنیای بازی را تغییر دهند و آن را به شکلی که می خواهند دربیاورند. برای نمونه سیستم گردهم آوری اجتماعی به بازیکنان اجازه می دهد که دنیای بازی را تغییر دهند و سپس بازیکن دیگری از راه برسد و او نیز از آن دنیای تغییر یافته استفاده کند و حتی خودش نیز تغییراتی ایجاد کند و این طور بازی را پیش ببرد. اما به نظر می رسد که تنها دنیای بازی قابل تغییر نیست و شخصیت ها نیز می توانند دستخوش تصمیمات ما باشند.

کوجیما اخیرا در موزه هنرهای مدرن مسکو حضور داشته است و گفتگویی در مورد بازی Death Stranding داشته است. او البته جدا از بحث های اصلی بازی به یک بخش جدید نیز پرداخته است. به نظر می رسد که بازی دارای یک سری مراحل فرعی است و برای نمونه باید یک سری داروها را به پیرمردی تحویل داد و او نیز در مقابل یک سری آیتم های دیگر را به شما خواهد داد و البته یک سری داستان ها در مورد گذشته نیز برایتان تعریف خواهد کرد که به درک بهتری از بازی کمک خواهد کرد.

البته بازیکنان می توانند هر بار داروی بیشتری برای این پیرمرد ببرند اما هر چه خط اصلی داستان پیشرفت می کند، دیگر فاصله ها بیشتر خواهند شد و سخت است که بتوان دوباره پیش او رفت و البته در صورتی که داروی او را تامین نکنید، او خواهد مرد و مرگ او پای شما خواهد بود. اینجاست که کوجیما خبر از مرگ شخصیت های مختلف بازی توسط تصمیمات شما می دهد و ممکن است اعمال شما باعث مرگ تعدادی از شخصیت های اصلی و فرعی شود و این موضوع هنوز به طور کامل واضح نیست.

بازی Death Stranding روز 8 نوامبر برای PS4 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.