Days Gone
یحیی رحیمی

توسعه دهنده Days Gone در حال کار روی یک پروژه AAA جدید

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
574 بازدید

استودیو SIE Band که سال گذشته بازی Days Gone را انحصارا برای کنسول PS4 منتشر کرد. حالا به دنبال توسعه دهندگان جدیدی برای یک پروژه جدید است. در آگهی استخدام نیاز به طراحان فنی و خبر عنوان شده است و همچنین در توضیح پروژه نیز تنها می دانیم که با یک عنوان AAA سر و کار داریم.

استودیو به نظر می رسد که به دنبال بهبود پویانمایی بازی های خود است و در توضیح آگهی استخدام نوشته شده است که فرد باید دارای توانایی طراحی شخصیت هایی با کیفیت سینمایی بالا و همچنین حرکت چهره ای کاملا طبیعی باشد. به نوعی که کلیه حرکات شخصیت در واقعی ترین شکل ممکن است طراحی شود و همچنین تغییر شکل صورت، بدن و حتی لباس ها نیز کاملا طبیعی باشد.

عجیب نیست که استودیو SIE Band حالا در حال کار روی بازی بعدی خود است و به خصوص حالا که کنسول PlayStation 5 در آخر سال عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که این بازی جدید مدت هاست تحت توسعه قرار دارد و مشخص نیست که شاهد چه بازی در آخر خواهیم بود. با توجه به موفقیت تجاری بازی Days Gone، احتمال توسعه یک دنباله برای این بازی نیز وجود دارد. تا به حال شایعاتی در این مورد نیز منتشر شده بود.

بازی Days Gone به باور بسیاری نسبت به دیگر بازی های انحصاری سونی ضعیف تر بود و شاهد یک سری باگ ها و مشکلات ریز در ابتدا بودیم که چندین آپدیت مختلف آن را حل کرد. این بازی دنیایی پساآخرالزمانی را به تصویر می کشد که یک جایزه بگیر با موتو سیکلت زیبایش به دنبال بقا و البته کسب چند دلار پول است.

سال گذشته توسعه دهندگان از تبدیل این بازی به یک فرانچایز گفته بودند و مشتاق به کار بیشتر روی بازی بودند. باید صبر کرد و منتظر خبرهای بیشتری ماند. بازی Days Gone در حال حاضر روی پلی استیشن 4 در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.