بازی Titanfall جدید
یحیی رحیمی

ریسپاون مشغول ساخت بازی جدید Titanfall است

یحیی رحیمی 15 اسفند 1402 بدون دیدگاه
78 بازدید

استودیو ریسپاون طبق گزارش‌ها در حال ساخت یک بازی جدید از مجموعه پرطرفدار Titanfall است. جف گراب، گزارشگر مشهور بازی‌های ویدیویی در قسمت جدید پادکست Giant Bomb از پروژه جدید تایتان‌فال رونمایی کرد. او مدعی است که ریسپاون پس از لغو توسعه شوتر اول‌شخص جنگ ستارگان، کار روی یکی از مجموعه‌های پرطرفدارش را آغاز کرده است.

شرکت الکترونیک آرتز رسماً تولید شوتر جنگ ستارگان را هفته گذشته لغو کرد. این بازی که بر اساس سریال مندلورین ساخته می‌شد، مراحل ابتدایی توسعه را طی می‌کرد. مدیر EA معتقد است که ریسپاون بهتر است روی یکی از مجموعه‌های محبوبش کار کند تا اینکه یک بازی کاملاً جدید بسازد. این گفته باعث شد تا بسیاری برای ادامه مجموعه بازی Titanfall هیجان‌زده شوند و طبق گفته‌ها، بازی جدید در حال ساخت است.

تولید بازی جدید توسط تیم کوچکی با هدایت کارگردان Titanfall 2 در حال پیشرفت است. مدیر استودیو ریسپاون سال گذشته اعلام کرد که مأموریت‌ آنها، ایجاد روندی سرگرم‌کننده در اثری جدید است. جف گراب مدعی است که فاز تولید نمونه اولیه بازی جدید ریسپاون آغاز شده است. این بازی البته دنباله رسمی تایتان‌فال نیست و بلکه یک اثر متفاوت و جداگانه است که می‌تواند طرفدارانی که مدت‌هاست منتظر بازی سوم هستند را سرگرم کند.

بازی Titanfall جدیدبازی جدید Titanfall

جف گراب در مورد پروژه جدید ریسپاون گفت: «همیشه صحبت‌هایی در مورد Titanfall 3 بیان می‌شود، اما هر وقت قضیه را بررسی می‌کنم، می‌بینم که آنها قرار نیست بازی سوم را بسازند و مشغول توسعه آن نیستند. تیم دیگری دارند که یک پروژه دیگر کار می‌کند و در مرحله بسیاری ابتدایی قرار دارد. تیم توسعه بسیار کوچک است و تازه، کار روی بازی را آغاز کرده است و قرار است اعضای آن گسترش یابد. مدیران EA را به دید یک پروژه جدی می‌نگرند. این بازی توسط کارگردان تایتان‌فال اصلی ساخته می‌شود.»

وی در ادامه افزود که این بازی در جهان تایتان‌فال قرار دارد، اما قرار نیست یک دنباله رسمی باشد. وی می‌گوید که بازی جدید دارای بخش چندنفره و کمپین داستانی است و اینکه هنوز اطلاعات کامل از آن در دسترس نیست. بازی Apex Legends نیز در دنیای تایتان‌فال قرار دارد و در نتیجه بازی جدید می‌تواند ساختار منحصر به فردی با عناوین قبلی داشته باشد و حتی اسم تایتان‌فال نیز برای آن به کار نرود. گفتنی است ریسپاون مدتی مشغول ساخت بازی سوم تایتان‌فال بود، اما بعدها آن پروژه را کنار گذاشت.

شرکت EA سال گذشته توسعه بازی Titanfall Legends را متوقف کرد. این پروژه مرتبط با ایپکس لجندز بود و حالت آنلاین داشت. باید منتظر ماند و دید که ریسپاون چه بازی‌ای می‌سازد و آیا این اثر بالاخره به مرحله انتشار می‌رسد یا خیر. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.