یحیی رحیمی

تیم‌های یوونتوس، رم و لاتزیو در FIFA 22 حضور ندارند

یحیی رحیمی 20 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,133 بازدید

شرکت EA Sports به تازگی از تیم‌های لایسنس شده لیگ سری آ ایتالیا برای بازی FIFA 22 رونمایی کرده است. همان طور که انتظار داشتیم، چهار تیم بزرگ ایتالیایی در بازی فیفا 22 حضور نخواهند داشت و قرارداد آن‌ها تمدید نشده است. این تیم‌ها شامل یوونتوس، رم، لاتزیو و آتلانتا خواهد بود که با شرکت کونامی قرارداد بسته‌اند و حق استفاده از اسم، لوگو و استادیوم آنها در اختیار بازی eFootball‌ قرار دارد.

تا زمان انتشار بازی FIFA 22، چندهفته‌ای باقی است و شرکت الکترونیک آرتز نیز در حال انتشار خبرهای بیشتری پیرامون بازی است. شرکت EA لیست تیم‌های ایتالیایی حاضر در بازی را اعلام کرده و تنها شاهد 16 تیم لایسنس شده هستیم و چهار تیم بزرگ، با اسم و لوگو دیگری حضور دارند. در زیر می‌توانید نگاهی به تیم‌های حاضر در فیفا 22 بیندازید.

  1. Bologna F.C. 1909
  2. Cagliari Calcio
  3. Empoli F.C
  4. ACF Fiorentina
  5. Genoa C.F.C
  6. Hellas Verona F.C.
  7. FC Internazionale Milano
  8. A.C. Milan
  9. S.S.C. Napoli
  10. U.S. Salernitana 1919
  11. U.C. Sampdoria
  12. U.S. Sassuolo Calcio
  13. Spezia Calcio
  14. Torino F.C
  15. Udinese Calcio
  16. Venezia F.C

چهار تیم ایتالیایی رم، یوونتوس، لاتزیو و آتلانتا در میان تیم‌های اعلام‌شده، قرار ندارند. هر چهار تیم گفته شده در بازی eFootball شرکت خواهند داشت و قرارداد آنها با بازی فیفا 22 تمدید نشده است. البته این تیم‌ها با نام‌ و لوگو دیگری در بازی حضور دارند و این‌طور نیست که تیم‌های گفته شده به طور کامل از فیفا کنار گذاشته شوند. البته لیگ ایتالیا و حتی جایزه بهترین بازیکن ماه، همچنان در انحصار بازی فیفا قرار دارد و شرکت کونامی، حق استفاده از رقابت‌های واقعی لیگ ایتالیا را ندارد.

شرکت EA همچنین به اسپانسر اصلی سوپرکاپ ایتالیا تبدیل شده و از سال 2022-2023، اسم جام حذفی ایتالیا به EA Sports Supercup تغییر خواهد کرد. اقدامات اخیر الکترونیک آرتز در رقابت با کونامی و بازی eFootball انجام شده تا این بازی جدید، حق استفاده از لیگ ایتالیا و جام حذفی را برای چند سال نداشته باشد. درصورتی‌که می‌خواهید چهار تیم ایتالیایی را در بازی FIFA 22 انتخاب کنید، کافی است آنها را با نام Piemonte Calcio (یوونتوس)، Bergamo Calcio (آتلانتا)، Latium (لاتزیو) و Roma FC (رم) جستجو کنید. گفتنی است که اسامی و چهره بازیکنان تغییری نمی‌کند.

بازی FIFA 22‌ یوونتوس

شرکت EA Sports همچنین به یک قرارداد چندساله با لیگ ایتالیا دست پیدا کرده و غیر از چهار تیم نام برده، حق استفاده از تمامی رقابت‌ها و رویدادهای سری آ در انحصار بازی فیفا خواهد بود. این قرارداد تا چند سال آینده ادامه خواهد یافت و کونامی فعلاً، امکان خرید لایسنس لیگ‌های اروپایی را نخواهد داشت. از سال آینده، تیم فوتبال ناپولی نیز به eFootball خواهد پیوست و تعداد تیم‌های لایسنس شده فیفا را به 15 تیم کاهش خواهد داد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.