Destiny 2
یحیی رحیمی

Destiny دومین شوتر اول شخص پرفروش در ایالات متحده لقب گرفت

یحیی رحیمی 10 مهر 1398 بدون دیدگاه
383 بازدید

همه در مورد محبوبیت سری بازی Destiny خبر داریم و می دانیم که این بازی چه اندازه طرفدار دارد. Bungie که توسعه دهنده آن است، شاهد بالا و پایین های زیادی بوده است و همین مدتی قبل بود که به طور کامل نیز ازActivision جدا شد. نسخه جدیدی از بازی به نام Destiny 2: Shadowkeep امروز و فردا منتشر می شود و حالا گروه NPD که مشغول به تهیه آمار فروش بازی ها در ایالات متحده است، اطلاعات جالبی را منتشر کرده است.

بر اساس گفته های Mat Piscatella در توییت جدیدش، فرانچایز Destiny دومین شوتر اول شخص تاریخ بازی های ویدیویی ایالات متحده است. اولین نسخه از این بازی در سپتامبر 2014 منتشر شد و از آن زمان تا به حال هنوز هم طرفداران زیادی دارد. فرانچایز Destiny از آن زمان تا به حال، مقام هفتمین بازی پرفروش ایالات متحده را در مجموع به دست گرفته است. هر چند که فروش دیجیتالی بازی و همچنین بسته های الحاقی و Season Pass ها نیز در نظر گرفته نشده اند که با در نظر گرفتن آن‌ها، میزان سود به دست آمده از بازی فوق العاده زیاد خواهد بود.

البته ممکن است برایتان سوال باشد که نفر اول این لیست کیست. باید گفت که سری بازی Call of Duty مقام اول را به دست گرفته است و این جای تعجب ندارد و این بازی طرفداران فوق العاده زیادی دارد. شوترهای اول شخص بازار به خصوصی دارد و همه نوع بازی یارای رقابت در این بازار نیست. Destiny نیز تنها در ایالات متحده بازیکنان زیادی دارد و در کشورهای اروپایی به دلیل پایین بودن میزان بازیکنان، فروش متوقف شده است.

destiny 2

به هر حال بازی Destiny 2: Shadowkepp امروز برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. Bungie همچنین قول داده است که تا سال 2025، یک بازی کاملا جدید معرفی کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.