PUBG-Mobile-x-The-Walking-Dead
یحیی رحیمی

رویداد جدید PUBG Mobile با حضور سریال The Walking Dead معرفی شد

یحیی رحیمی 9 مهر 1398 1 دیدگاه
919 بازدید

امروز جدیدترین رویداد داخل بازی PUBG Mobile اعلام شد و قرار است که سریال جذاب The Walking Dead را در این بازی شاهد باشیم. این رویداد که شخصیت های حاضر در سریال را به بازی اضافه می کند، از فردا کلید خواهد خورد و می توانید با استفاده از اسکین و لباس های جدید، کاملا رنگ و روی سریال مردگان متحرک را بگیرید.

افراد زیادی عاشق سریال The Walking Dead هستند و صنعت بازی های ویدیویی نیز مدت هاست که روی خوشی نسبت به آن نشان داده است. کوجیما از طرفی Norman Reedus را به بازی Death Stranding اضافه کرده است و حالا PUBG Mobile نیز لباس شخصیت های Daryl Dixon، Rick Grimes، Negan و Michonne را اضافه کرده است.

تمام این چهار شخصیت با جزئیات کامل در بازی PUBG Mobile حاضر هستند و همچنین قادر به پیدا کردن یک سری تفنگ و سلاح های خاص سریال نیز در بازی خواهیم بود. البته این سلاح ها چندان صدمه جدی به حریف وارد نمی کنند و بیشتر حالت تزئینی و به نوعی کلکسیونی را دارا هستند. جالب است که موتورسیکلت Daryl نیز به نقشه اضافه شده است و ممکن آن را جایی در نقشه ببینید و به درد فرار سریع از میان موقعیت های سخت می خورد.

این همکاری میان بازی و سریال کاملا منطقی است. هر دو یک دنیای اخرالزمانی را به تصویر می کشند که برای بقا باید جنگید. همچنین فصل جدید سریال نیز برگشته است و قرار است روز 6 اکتبر پخش شود و حضور آن در بازی پرطرفداری مانند PUBG Mobile می تواند به تماشای سریال کمک کنید و البته این معامله ای دو سر سود برای هر دو طرف است.

قرار است این رویداد از امروز در دسترس بازیکنان قرار گیرد و تا اوایل 2020 نیز در دسترس خواهد بود. می توانید همین الان بازی را دریافت کنید و از این رویداد جدید لذت ببرید.

منبع:DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عباس تهامی پور زرندی

    مهمان

    عالیه ????

    پاسخ دهید