Tencent-Games
یحیی رحیمی

تمام بازی هایی که در رویداد Tencent Games Annual Conference 2020 معرفی شدند

یحیی رحیمی 10 تیر 1399 بدون دیدگاه
754 بازدید

رویداد Tencent Games Annual Conference 2020 دیروز برگزار شد و بازی های مختلفی از سوی این غول چینی معرفی شدند. تمامی بازی هایی که در این مراسم معرفی شدند را در زیر گرد هم آورده ایم و می توانید از این عناوین جدید با خبر شوید.

Metal Slug Code: J

metal-slug-code-j

بازی Metal Slug Code: J برای سیستم عامل های iOS و اندروید توسط TiMi Studios توسعه یافته است. قرار است نسخه کنسول این بازی هم در ادامه سال میلادی عرضه شود. این بازی یک شوتر دو بعدی است که شباهت زیادی به بازی های کلاسیک دارد. چندین شخصیت مختلف در اختیار شماست و باید در محیط های مختلف به نبرد بپردازید. تاریخ انتشار بازی فعلا سال 2020 اعلام شده است.

Noah’s Heart

noahs-heart

بازی Noah’s Heart توسط استودیو Archisaur Games توسعه یافته است و روی موتور گرافیکی آنریل 4 اجرا می شود. این بازی نیز یک MMO در دنیای واقعی است و المان هایی چون جستجو و ماجراجویی بخشی از بازی است. دنیای بازی 64 میلیون متر مربع مساحت دارد و از شخصیت های مختلفی استفاده شده است که هر کدام دارای توانایی خاص خودشان هستند و خود داستان دارای پایان بندی های مختلفی است. تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست.

Street Fighter: Showdown

Street-Fighter-Showdown-Tencent

بازی Street Fighter: Showdown از روی فرانچایز استریت فایتر ساخته شده است و علاوه بر بخش داستانی، حالت مولتی پلیر هم وجود دارد. گیم پلی حالت کارتی دارد و با به دست آوردن کارت های مختلف قادر به ارتقای شخصیت ها خواهید بود. باید کارت ها را طوری بچینید که در آخر موفق به پیروزی شوید. فعلا چیزی در مورد انتشار بازی خارج از چین بیان نشده است.

Dynasty Warriors Mobile Game

Shin-Sangoku-Musou-Mobile-Tencent

این بازی نسخه موبایل Dynasty Warriors است و فعلا تنها نسخه ژاپنی و چینی آن معرفی شده است. تمامی اسکرین شات های منتشر شده نیز به زبان چینی هستند و طلاعات زیادی را در اختیار ما نمی گذارد. تاریخ انتشار بازی و جزئیات آن چندان مشخص نیست.

Kurumi’s Diary

Kurumi-Nikki-Tencent-Games-Annual-Conference

Kurumi’s Diary بازی موبایلی و داستانی بسیار جالبی است که در مورد زندگی شخصیت های ژاپنی درگیر با زندگی روزمره است. این سری بازی ها در شبکه اجتماعی ژاپنی طرفداران زیادی دارند و بیشتر دختران سمت این بازی ها می روند. به هر حال وقایع بازی به صورت واقعی پیش می رود و هر روز یک سری اتفاقات تازه پیش روی خود خواهید داشت. تاریخ انتشار بازی مشخص نیست.

Dragon Nest 2

Dragon Nest 2 هم یک بازی MMO دیگر است که دیروز در طی رویداد Tencent Games Annual Conference 2020 معرفی شد. بازی به صورت PvE و PvP پیش می رود. خود بازی هم دنباله عنوان PC به نام Dragon Nest R است که در سال 2016 توسط خود تنسنت در ژانر نقش آفرینی منتشر شد. می توانید اسکرین شات های مختلف بازی را برای کسب اطلاعات بیشتر مشاهده کنید.

Codename: Syn

codename syn

Codename: Syn در واقع یک بازی کامل نیست. این یک دمو از شوتر اول شخصی است که قرار است برای PC و کنسول ها منتشر شود. خود دمو بازی دارای گرافیک پرجزئیاتی است و قابلیت ساخت شخصیت هم در اختیار بازیکن قرار دارد. بازیکنان قادر به انتخاب سه خط داستانی مختلف خواهند بود و وسایل نقلیه مختلفی هم در محیط بازی حاضر خواهند بود. استفاده از شخصیت های فانتزی و محیط آینده نگرانه از جمله ویژگی های این بازی است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.