انیمه سریالی پابجی
یحیی رحیمی

انیمیشن سریالی پابجی توسط آدی شانکار ساخته خواهد شد

یحیی رحیمی 30 تیر 1400 بدون دیدگاه
712 بازدید

آدی شانکار پس‌ازآنکه بازی Castlevania را به یک انیمه سریالی محبوب شبکه نتفلیکس تبدیل کرد، حال تصمیم گرفته تا انیمه سریالی بازی پابجی را هم بسازد. این انیمیشن با الهام از اثر بتل رویالی ساخته خواهد شد که داستان خاصی ندارد و تنها هر بار صد نفر را به داخل جزیره‌ای می‌فرستد و این افراد باید برای زنده ماندن تمام تلاش خود را انجام دهند.

بازی پابجی در طی چند سال اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده و نسخه‌ی موبایل آن به نام پابجی موبایل، میلیون‌ها بازی‌کننده روزانه دارد. علاوه بر این بازی، عناوین تازه‌ای مانند PUBG New State درراه است و همچنین یک بازی دیگر با الهام از غرب وحشی و فیلم‌های وسترن ساخته خواهد شد. دنیای پابجی پس از ماجراجویی چندساله، بالاخره از قالب یک بازی ویدیویی خارج خواهد شد و به‌عنوان یک انیمه سریالی، حیات تازه‌ای خواهد یافت.

شرکت Krafton، مالک مجموعه PUBG از استخدام آدی شانکار به‌منظور تولید یک انیمه سریالی بر اساس بازی پابجی خبر داده است. اگر اسم آقای شانکار را نشنیده‌اید، باید بگوییم که او به توسعه و تولید یک انیمه سریالی دیگر بر اساس بازی Castlevenia کمک کرده و این سریال توانسته موفقیت چشم‌گیری برای نتفلیکس به دست بیاورد. شانکار در مورد پروژه جدید و ساخت انیمه سریالی پابجی گفته است:

آدی شانکاربه‌عنوان یک گیمر، از سال 2017 تابه‌حال پابجی را بازی می‌کنم و از Krafton تشکر می‌کنم که به من و چشم‌انداز من به‌عنوان یک فیلم‌ساز اعتماد کرد و برای شروع این ماجراجویی، هیجان‌زده‌ام. این پروژه یک‌قدم جدید برای من خواهد بود و پل میان صنعت بازی و هالیوود را بیش‌ازپیش، از میان خواهد برد. مشتاقانه منتظر نمایش سریال به طرفداران هستم.

بازی پابجی

انیمه پابجی تنها پروژه در دست‌ساخت نیست

شرکت Krafton‌ برنامه‌های زیادی برای برند پابجی دارد و آن را به‌عنوان یک مجموعه‌ی بزرگ می‌شناسد. علاوه بر این انیمه سریالی، یک فیلم کوتاه لایو اکشن به نام Ground Zero هم اخیرا منتشرشده و یک مستند جالب با حضور افرادی مشهوری مانند جاناتان فریکس هم پخش‌شده است. خبرهایی در مورد یک بازی ترسناک بر اساس دنیای پابجی به نام The Callisto Protocol منتشرشده و مالکان بازی، آینده‌ی بزرگی را برای این اثر بتل رویال تصور کرده‌اند.

ساخت انیمه سریالی پابجی در وهله‌ی اول کمی عجیب به نظر می‌رسد و به‌خصوص آنکه با یک اثر بتل رویال و آنلاین روبه‌رو هستیم که داستان خاصی ندارد. ممکن است این انیمه هیچ‌گاه به مرحله‌ی تولید نرسد، زیرا که آدی شانکار در سال 2018 مسئولیت ساخت انیمیشن Devil May Cry را بر عهده گرفت اما هنوز هیچ خبری از آن نداریم؛ البته او تنها حق ساخت آن پروژه را به دست آورده و آن زمان گفته بود که این کار، به‌منظور جلوگیری از تخریب برند بازی توسط هالیوودی‌‌های سودجو انجام شده است.

در خبر دیگری، نسخه موبایل بازی PUBG اخیرا آپدیت بزرگی دریافت کرده و چهره‌ی بازی برای همیشه تغییریافته است. حال بهترین زمان برای تجربه‌ی این اثر بتل رویال محبوب است. نظر شما در مورد ساخت یک انیمیشن سریالی از پابجی چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.