arise-a-simple-story
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Arise: A Simple Story برای Xbox One و PC اعلام شد

یحیی رحیمی 9 مهر 1398 بدون دیدگاه
377 بازدید

چند روز پیش شاهد معرفی بازی Arise: A Simple Story در برنامه State of Play سونی بودیم. این بازی به نظر فوق العاده سرگرم کننده و جالب می آید. همان تریلر اولیه بازی چشم همه را گرفت و بسیاری را به خود جذب کرد. هنگام معرفی بازی تنها شاهد نسخه PS4 بازی بودیم و حالا به نظر می رسد که این ماجراجویی قرار است راهش را به کنسول Xbox One و همچنین پلتفرم PC نیز باز کند.

بازی Arise: A Simple Story در واقع یک سفر و ماجراجویی احساسی است که تلخ و شیرین های زندگی دو نفر را به ما نشان می دهد که اسیر درست خاطرات هستند. بازی پر از لحظه های شاد و همچنین غمگین کننده است. باید از میان مناظر دیدنی سفر کنید و حس عشق و از دست دادن را تجربه کنید. جلوه های بصری بازی نیز فوق العاده جذاب است و بازی تجربه ای جالب را برای شما ایجاد می کند. می توانید تریلر معرفی بازی را برای آشنایی بیشتر تماشا کنید.

Arise: A Simple Story توسط کمپانی Techland توسعه یافته است و حالا این کمپانی تایید کرده است که نسخه های Xbox One و همچنین PC بازی نیز عرضه خواهد شد. همچنین جالب است که نسخه PC بازی، در انحصار فروشگاه Epic Games Store خواهد بود. استودیو Piccolo که سازنده بازی است، زحمت زیادی برای ساخت آن کشیده است و می خواهد شما را به میانه داستان مردی ببرد که از مرگ شروع می کند و سپس آرام به سالهای قبل و خاطرات گذشته بر می گردد.

تاریخ انتشار بازی Arise: A Simple Story همان روز 3 دسامبر خواهد بود و فرقی نخواهد کرد که روی چه پلتفرمی بازی را دریافت کنید و تاریخ انتشار بازی همان روز 3 دسامبر خواهد بود که البته به تاریخ شمسی، 12 آذر خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.