بازی Dying Light
علی رحمانیان

بازی Dying Light آخر این هفته رایگان می‌شود

علی رحمانیان 9 اسفند 1399 1 دیدگاه
849 بازدید

بازی Dying Light را بی‌شک می‌توان یکی از بهترین فرنچایزهای سبک ترس و بقا به‌حساب آورد، عنوانی که شش سال پیش منتشر شد و توجه خیلی از منتقدان را به خود جذب کرد. داستان این بازی زامبی محور در فضای آخرالزمانی جریان دارد که در آن باید از مهارت‌های پارکور و مبارزه‌ی خود، در کنار ساخت آیتم‌های مختلف استفاده کنید و در دنیای در حال سقوط آن زنده بمانید، در همین حین از راز پشت این ویروس خطرناک هم پرده بردارید. حال سازندگان Dying Light به مناسبت شش ساله شدن این عنوان تصمیم گرفتند که بازی را در تعطیلات همین هفته، به‌صورت رایگان در دسترس دارندگان پلتفرم PC قرار دهند.

Dying Light

Dying Light در پایان همین هفته و و به مدتی محدود در شبکه‌ی Steam رایگان خواهد شد. شرکت Techland برای بازیکنانی که می‌خواهند این بازی را برای همیشه داشته باشند، تخفیف‌های خوبی در نظر گرفته است؛ علاقه‌مندان می‌توانند Dying Light را با تخفیف 66 درصدی و قیمت 13.59$ و نسخه‌ی Enhanced Edition این بازی را با تخفیف 70 درصدی و قیمت $17.99 خریداری کنند. پیشرفت بازیکنانی که در رویداد Free Weekend بازی را تجربه می‌کنند، به بازی خریداری‌شده‌ی آن‌ها انتقال پیدا می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید استودیوی Techland در حال حاضر روی بازی Dying Light 2 هم کار می‌کند که ابتدا قرار بود بهار پارسال منتشر شود، ولی تأخیر خورد و هنوز هم تاریخ انتشار آن تعیین نشده است و به نظر می‌آید که درروند ساخت بازی هم مشکلاتی وجود داشته باشد، به‌هرحال سازندگان قول داده‌اند که به‌زودی اطلاعات جدیدی را با طرفداران به‌‌‍اشتراک بگذارند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام،یعنی اگه به اکانتمون ادد کنیم،برا همیشه نمیمونه؟

    پاسخ دهید