ps4-pro
مهدی ملکی

سونی یکبار دیگر به پشتیبانی از پلی استیشن 4 اشاره کرد

مهدی ملکی 14 آذر 1399 بدون دیدگاه
411 بازدید

پلی استیشن 5 بالاخره پس از مدت‌ها تبلیغ و بازاریابی، ماه قبل میلادی در درسترس علاقه‌مندان صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. این محصول همزمان با عرضه، رکورد بهترین انتشار کنسول‌های تاریخ سونی را جا به جا کرد و تبدیل به یک موفقیت عظیم شد؛ با این حال کاملاً با انتظاری که ما از نسل بعد داشتیم، متفاوت عمل کرد. چند ماه پیش قرار بر این بود که عناوین انحصاری بزرگی برای کنسول نسل نهمی سونی منتشر شود ولی اکنون تنها Demon’s Souls از این روند پیروی می‌کند و بسیاری از بازی‌های فرست‌پارتی سونی هم به صورت بین‌نسلی عرضه خواهند شد؛ موضوعی که هر روز بیشتر به آن اشاره می‌شود و ما هم بیشتر به آن ایمان می‌آوریم.

در جدیدترین مصاحبه جیم رایان، مدیر عامل اجرایی برند پلی استیشن 5 با نشریه EDGE، از او در این مورد سوال شد که آیا عرضه بازی‌ها به صورت بی‌نسلی، باعث «عقب نگه‌داشتن» این عناوین از قابلیت‌های سخت‌افزار جدید نمی‌شود. او اشاره کرد که جامعه حال حاضر بازی‌بازان پلی استیشن 4 از همه چیز مهم‌تر هستند:

jim ryan

ما احساس می‌کنیم که نسبت به این جامعه بزرگ مسئول هستیم و فرصت این را داریم که تا زمان مورد نیاز بازی‌های بزرگی را برای پلی استیشن 4 تولید کنیم. من فکر می‌کنم که این کار درستی برای انجام دادن است؛ در حقیقت این یک عمل منطقی است و به نظرم شما می‌توانید ردپای بزرگی را از پلی استیشن 4 ببینید که نمی‌توان در پلی استیشن 3 مشاهده کرد. به هر حال با وجود تعهد ما به نسل پیش، شما در گذر زمان تاکید بیشتری را بر توسعه پلی استیشن 5 خواهید دید و روند اصلی پیش‌برنده ما همین کنسول خواهد بود.

در حال حاضر با وجود عرضه شدن کنسول نسل بعدی سونی، هنوز هم شاهد بازی‌های بزرگی هستیم که به زودی برای هر دو کنسول عرضه خواهند شد؛ بازی‌هایی که نسخه اول آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بود و به نظر می‌رسد که سونی اقدامات بزرگی در پشتیبانی از کابران وسیع پلی استیشن 4 انجام خواهد داد.

پیش از این هم سونی ذکر کرده بود که تا سه سال به پشتیبانی از نسل هشتم ادامه می‌دهد و ما تا ابتدای سال 2022 بازی‌هایی با استاندارد واقعی نسل بعدی نخواهیم دید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.