The Last of Us Part II
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان The Last of Us 2 به شایعات پیرامون انتشار بازی پاسخ دادند

یحیی رحیمی 20 فروردین 1398 بدون دیدگاه
660 بازدید

از آخرین باری که سونی در مورد بازی The Last of Us 2 با ما حرف زده است، مدت ها می گذرد و با توجه به اینکه سونی در مراسم E3 امسال حاضر نخواهد بود، بعضی از طرفداران خواهان این هستند که در مورد این بازی انحصاری PlayStation 4 بیشتر بشنوند. هنوز هم مشخص نیست که چه زمانی اطلاعات بیشتر یا تصاویر جدید در اختیار ما خواهد بود.

مدیر بخش کاربران استدیو NaughtyDog به نام Arne Meyer در حساب تویییتر خود از هیجان طرفداران تشکر کرده است اما گفته است که این استدیو تنها زمانی اطلاعات بیشتر را ارایه خواهد داد که آماده باش و به نظر می رسد که فعلا آماده این کار نیست. این توییت Meyer در جواب به وب سایتی بود که در مورد انتشار The Last of Us 2 شوخی کرده بود و گفته بود که قرار است این بازی در سال 2019 عرضه شود.

همان طور که می دانید سونی بازی The Last of Us : Part II را در مراسم E3 2018 به ما نشان داد و واقعا شاهد یک تریلر بسیار خشن بودیم و خشونت در این بازی به اوج خود رسیده است. البته ما هنوز چیزی از این عنوان ندیده ایم و باید دید که سونی چه زمانی تصمیم به نشان دادن جزئیات بیشتر می گیرد. The Last of Us 2 توسط کارگردان های قبلی Uncharted 4 و The Last of Us کار گردانی شده است.

Neil Druckmann در توسعه نسخه قبلی دست داشت اما به سمت معاون استدیو ارتقا یافت و به همین دلیل است که در ساخت نسخه دوم وظیفه ای به دوش ندارد. البته او قبل گفته است که هیچ شخصیتی در The Last of Us: Part 2 در امان نیست و احتمال مرگ برای همه وجود دارد. فعلا سونی تاریخ انتشار این بازی را با کسی در میان نگذاشته است. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.