Spider-Man-God-of-War
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های انحصاری کنسول PS4 اعلام شد

یحیی رحیمی 4 مهر 1398 بدون دیدگاه
2,475 بازدید

گروه The NPD که یکی از معتبرترین گروه ها در زمینه جمع آوری آمار فروش بازی های ویدیویی در ایالات متحده است، به مناسبت پخش قسمت جدید برنامه State of Play سونی، آمار پرفروش ترین بازی های انحصاری کنسول PS4 را اعلام کرده است و شاهد سورپرایزهای جالبی هستیم.

بازی Marvel’s Spider-Man تا به حال پرفروش ترین انحصاری کنسول PS4 است و البته با توجه به آمار فروشی که تابه حال از این بازی منتشر شده است، چنین چیزی دور از باور نیز نبود. البته اگر تنها بازی های انحصاری را حساب نکنیم، این بازی GTA V و عنوان های پرفروش Call of Duty هستند که صدر را در اختیار دارند و به این شکل، Spider-Man به مقام ششم جدول می رسد.

بعد از مرد عنکبوتی، بازی God of War است که مقاوم دوم را کسب کرده است و البته همه انتظار داشتند که این بازی بتواند مقام اول را کسب کند. منتقدان فوق العاده امتیازات خوبی به این بازی داده اند و همچنین طرفداران نیز عاشق آن هستند و میلیون ها کپی از آن نیز تا به حال به فروش رفته است. این لیست بعد از این دو بازی جذاب تر می شود و می بینیم که بازی Horizon Zero Dawn مقاوم سوم را به دست آورده است و موفق به شکست Uncharted 4: A Thief’s End شده است که در جایگاه چهارم قرار دارد.

ps4 most seller games

Horizon Zero Dawn یک عنوان جدید از استودیو Guerilla Games است و کسی فکرش را نمی کرد بتواند Uncharted را شکست دهد. در ادامه لیست نیز بازی هایی مانند Bloodborne دیده می شود و جالب است که Days Gone که تنها 6 ماه از عرضه آن می گذرد نیز در مقام 6 جدول قرار گرفته است و قطعا استودیو Sony Bend از دیدن این امر خوشحال خواهد شد. سونی بازی های اختصاصی فوق العاده ای منتشر کرده است و شما کدام یک از آن‌ها را دوست دارید؟ لیست خود را در کامنت ها برایمان ارسال کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.