ghost-of-tsushima
یحیی رحیمی

تصویر هنری جدید بازی Ghost of Tsushima نشان از دنیای خارق‌العاده آن دارد

یحیی رحیمی 16 خرداد 1398 بدون دیدگاه
903 بازدید

تمام دنیا در حال صحبت در مورد بازی های Death Stranding و The Last of Us 2 هستند و کسی به فکر اختصاصی دیگر کنسول PlayStation 4 به نام Ghost of Tsushima نیست. یکی دو روز پیش شایعاتی در مورد زمان انتشار این بازی گسترش یافت و این شایعه حاکی از آن بود که این بازی در اواسط سال 2020 عرضه خواهد شد.

متاسفانه بعد از آن دیگر اطلاعاتی در مورد Ghost of Tsushima دریافت نکرده ایم و به نظر می رسد که تا مدت طولانی دیگر شاهد خبر جدیدی نخواهیم بود. به تازگی یک تصویر هنری جالب از این بازی منتشر شده است که می شود محیط اطراف بازی را به خوبی درک کرد و بازتاب خوبی از دنیای بازی است.

این تصویر در مسابقه Into the Pixel یافت شده است و این مسابقه نیز برای نشان دادن بهترین تصاویر هنری مربوط به بازی های ویدیویی است و طراح اصلی بازی Ghost of Tsushima به نام John Powell نیز برنده بزرگ ترین جایزه آن شده است. می توانید تصویر را در زیر مشاهده کنید و البته تصویر نیز فوق العاده جذاب و گیراست. در تصویر می شود یک کلبه روستایی مربوط به ژاپن قدیم را مشاهده کرد. این کلبه توسط حمله مغول ها نابوده شده است.

Ghost-of-Tsushima-Farmstead-Mongols

این تصویر کاملا نشان دهنده آن چیزی است که بارها از Ghost of Tsushima دیده ایم. دنیای بازی توسط نیروهای دشمن مورد تجاوز قرار گرفته است و باید از حمله آن‌ها به قطب ژاپن جلوگیری کرد. بازی کاملا تاریک و غمگین است و ماجراجویی های یک سامورایی درگیر نبرد را نشان می دهد. تاریخ انتشار Death Stranding روز 8 نوامبر اعلام شد و همین کمی معادلات را به هم ریخت و ممکن است این بازی را تا اواسط 2020 مشاهده نکنیم.

قرار است که Ghost of Tsushima به صورت اختصاص برای کنسول PlayStation 4 عرضه شود. نظر شما در مورد این تصویر چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.