Final Fantasy VII Remake
یحیی رحیمی

کاور رسمی بازی Final Fantasy VII Remake به همراه اسکرین شات های جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 3 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,211 بازدید

بازی Final Fantasy VII Remake اوایل سال بعدی میلادی عرضه خواهد شد و حالا استودیو کاور رسمی این بازی را در اختیار ما قرار داده است. این تصویر جدید در حساب کاربری رسمی PlayStation منتشر شده است و به نظر روند بازسازی بازی نیز در مراحل آخر به سر می برد.

تصویر قطعا برای طرفدران سری Final Fantasy آشنا خواهد بود و روی جلد اصلی بازی، شخصیت Cloud را می بینیم که در این کاور یک ژست جالب و برجسته نیز گرفته است. به نظر می رسد که انتشار این تصویر در ادامه روند بازاریابی و تبلیغات بازی است و در هفته بازی توکیو نیز یک تریلر دریافت کردیم و سونی به شدت در حال تبلیغ این بازی است.

final fantasy vii remake

کیفیت بازی با توجه به تصاویر و خبرهایی که منتشر شده است فوق العاده به نظر می رسد. کافی است نگاهی به تریلرهای منتشر شده بازی در E3 امسال بیندازید و قطعا از کیفیت بازی شگفت زده خواهید شد. علاوه بر اینها فرار است که یک سری مودهای کلاسیک نیز به بازی افزوده شوند و از نظر گیم پلی نگران هیچ چیز نباشید و استودیو قرار نیست هر چه در نسخه اولیه دیدیم را با همان مزه به خورد ما دهد و یک سری تغییرات جالب در آن ایجاد کرده است.

کمپانی Square Enix همچنین یک اسکرین شات های جالب نیز از بازی Final Fantasy VII Remake منتشر کرده است. این تصاویر از آخرین تریلری که از بازی منتشر شده بود تهیه شده است و البته جزئیات فوق العاده بیشتری را به ما نشان می دهد. این تصاویر بیشتر روی سکانس های مبارزه تمرکز کرده است و می توانیم شخصیت های Cloud، Aerith، Tifa و Barret را مشاهده کنیم. گرافیک بازی نیز فوق العاده به نظر می رسد.

به نظر می رسد که Final Fantasy VII Remake یکی از بهترین بازی های سال 2020 باشد و همان طور که می دانید، قرار است روز 3 مارس 2020 شاهد عرضه آن باشیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.