دانلود بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition برای PC
دانلود بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,973 بازدید

دانلود بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition برای کامپیوتر

برای علاقه‌مندان به ژانر نقش آفرینی ژاپنی، بازی Chrono Trigger یک الماس به تمام معنا است. یک بازی کلاسیک که برای کنسول SNES منتشر شد و طی سال‌های اخیر بارها از آن به عنوان بهترین نقش آفرینی ژاپنی تمام دوران یاد می‌شود. Chrono Trigger آن‌قدر محبوب بود که ساخت یک دنباله معنوی برایش، امری ضروری به نظر می‌رسید. این دنباله Chrono Cross نام داشته که البته اندازه نسخه قبلی محبوب و شناخته شده نیست. حال که سال‌ها از انتشار این بازی گذشته و بازگرداندن بازی‌های قدیمی جا افتاده است، با نسخه بازسازی شده‌ای به نام Chrono Cross The Radical Dreamers Edition روبرو هستیم.

بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition توسط ناشر بزرگ Square Enix منتشر شده و بازسازی مستقیمی از نسخه پلی استیشن 1 این بازی است. به دلیل گرافیک قدیمی این کنسول، تمام بافت‌ها از نو ساخته شده‌اند و به بازی Chrono Cross روح تازه‌ای دمیده‌اند. سیستم مبارزات با اینکه تغییر فراوانی نکرده و همان استایل نوبتی بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی را به همراه دارد، ولی شاهد این هستیم که درون Chrono Cross بازسازی شده، برای گیمرهای جدید و ناآشنا حالتی جدید قرار داده شده که می‌توانند مبارزات تصادفی در دنیای بازی را خاموش کرده و از تجربه داستان زیبا و نبردهای واقعی آن لذت ببرند.

داستان Chrono Cross روایتگر یک سفر حماسی درون بازه‌های مختلف زمانی است. شخصیت اصلی بازی Serge نام داشته و در حالی که مشغول جمع کردن صدف در ساحل است، تصادفاً وارد یک دروازه زمانی شده و به یک بُعد دیگر منتقل می‌شود. در این دنیای متفاوت، Serge باشخصیت‌های تازه‌ای آشنا و هم سفر شده که هر کدام به دنبال یافتن حقیقت و خانه خود می‌گردند. داستان این بازی یکی از زیباترین‌ها در ژانر نقش آفرینی بوده و تا آخر شما را با خود همراه می‌کند. نسخه بازسازی شده Chrono Cross The Radical Dreamers Edition مناسب گیمرهای جدیدی است که افتخار تجربه این شاهکار کلاسیک را نداشته‌اند.

بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition یک بازسازی بی نظیر از یک اثر فراموش شده از کنسول پلی استیشن 1 است. این بازی شما را در یک سفر حماسی در زمان‌های مختلف قرار داده و بیش از 50 شخصیت به‌یادماندنی را با شما همراه می‌کند. علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی، تجربه این بازی را نباید از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Final Fantasy VI و The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 8.1 64-bit
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3210
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 460 / NVIDIA® GeForce® GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Requires 2GB of VRAM, Supports Keyboard and gamepads

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 64-bit
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3210
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 560 / NVIDIA® GeForce® GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Supports Keyboard and gamepads

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“CHRONO CROSS: THE RADICAL DREAMERS EDITION” is a remaster of “CHRONO CROSS”. The 3D models have been upgraded to HD, new illustrations have been added, and all kinds of new features are now included. Additionally, the game that formed the bedrock of the story, “RADICAL DREAMERS – Le Trésor Interdit -“, is included in this edition! With over 40 party members to meet, people and dimensions will intertwine in this epic drama about the planet itself.Utilising an innovative turn-based style battle system, CHRONO CROSS is a unique RPG that follows the protagonist “Serge” as he crosses time on his quest to save himself dying in a parallel universe.
Those who purchase the game will also receive a CHRONO CROSS wallpaper!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.