دانلود بازی Exorcise The Demons برای PC
دانلود بازی Exorcise The Demons برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Exorcise The Demons برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1398 بدون دیدگاه
3,389 بازدید

دانلود بازی Exorcise The Demons برای کامپیوتر

آنچه ما را به سمت بازی‌های ویدیویی می‌کشاند آن سرگرمی است که در پس آن نهفته است و لحظه‌هایی از شادی است که از یک دیالوگ بامزه دریافت می‌کنیم. استودیو Midnight Games EIRL به‌منظور گسترش سرگرمی طرفداران بازی‌های ویدیویی دست به ساخت بازی جالبی زده است و قرار است که شمارا به مرزی از عجایب ببرد. بازی Exorcise The Demons در دنیایی عجیب اتفاق می‌افتد. شیاطین دست از سر انسان برنمی‌دارند و مدام او را مورد آزار و حمله قرار می‌دهند. نیاکان ما می‌دانستند که انجام یک سری کارهای مذهبی، باعث دور شدن آن‌ها از زندگی بشر خواهد شد و برای همین لازم است که یک سری مراسم‌های سنتی را انجام دهید. اما این کار به طرز خلاقانه‌ای انجام می‌شود، در این بازی تنها یک نفر می‌تواند صفحه‌نمایش را ببیند.

بازی Exorcise The Demons با ایده‌ای خلاقانه پا به بازار گذاشته است. بازی به‌صورت دو نفره انجام می‌شود و تنها یک نفر می‌تواند صفحه‌نمایش را ببیند و دیگری باید از روی یک کتاب، فرد مقابل را راهنمایی کند. تمام بازی به آن لحظه‌های سرگرم‌کننده‌ای برمی‌گردد که در حال فریاد کشیدن روی بازیکن مقابل او هستید و او نیز گیج و منگ در حال رفتن به سمت آغوش شیطان است! هیچ‌گاه از صحبت کردن دست نکشید و مدام به همدیگر در حل معمای اصلی بازی کمک کنید. بازی Exorcise The Demons تجربه‌ای فوق‌العاده جدید است که می‌تواند به قیمت دوستی شما تمام شود. بالاخره می‌توانید دوست خود را امتحان کنید و ببینید که واقعاً چقدر می‌تواند به شما کمک کند! بازی به‌طورکلی به‌صورت گروهی انجام می‌شود و تجربه‌ای Co-Op است. می‌توانید مستقیماً به دوست خود متصل شوید و حتی از فاصله دور نیز باهم دیگر به تجربه بازی بپردازید.

گیم پلی به این صورت است که برای دور کردن نیروهای اهریمن، لازم است که یک سری مراسم‌های سنتی را انجام دهید و برای انجام آن‌ها نیز نیاز به آگاهی از نحوه انجامش دارید. به این صورت که دوست شما نحوه انجامش را برایتان می‌خواند و شما نیز آن را انجام می‌دهید و ممکن است کلی لحظه‌های بامزه اتفاق بیفتد و خودتان فکرش را بکنید که چه سناریوهایی منتظر شماست. جلوه‌های بصری بازی نیز فوق‌العاده است و به‌هیچ‌وجه شمارا زده نخواهد کرد. و البته دقت کنید که کوچک‌ترین خطایی ممکن است تمام دوستی شمارا به باد هوا دهد! بازی Exorcise The Demons تجربه‌ای فوق‌العاده جذاب از یک بازی تیمی است و به کمک دوست خود، باید از شر شیطان دور بمانید. آیا برای ساعت‌ها خنده و شادی آماده‌اید؟

در ادامه برای دانلود بازی Exorcise The Demons با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: AMD – 2.9 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 1700 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: AMD Phenom II – 3.3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 1700 MB available space
Additional Notes: 60 FPS

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“The brilliant part of these kinds of games is the natural comedy that’s generated” PC Gamer Trapped in a mysterious place, you must perform rituals to defeat powerful demons. The Book of Rituals is your only way of knowing how to achieve them. But there is a catch: only one player can see the screen, and the other is the only one who can read the book! In this game, communication is essential, never stop sharing information! Discover through the story a new type of game based on your ability to communicate. Exorcise The Demons is a unique experience and an immersive game that will test your friendship!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.