cyberponk-2077
یحیی رحیمی

دنیای بازی Cyberpunk 2077 پر از اتفاقات و داستان های ریز مختلف است

یحیی رحیمی 1 مهر 1398 بدون دیدگاه
604 بازدید

همه در مورد بازی Cyberpunk 2077 هیجان زده هستند و می دانید که چه اندازه این بازی فوق العاده است. استودیو CD Projekt RED که سری بازی The Witcher را ساخته است، به شدت در حال کار روی این بازی جدید است و تا به حال ایده های فوق العاده قدرتمندی را در این بازی به کار گرفته است. قرار است که دنیای نقش آفرینی این بازی پر از عجایب و داستان های فرعی و کوچک باشد که جدا از مراحل اصلی و فرعی بازی هستند.

اخیرا طراح ارشد بازی Cyberpunk 2077 به نام Marthe Jonkers در مورد بخش های مختلفی از بازی صحبت کرده است. او گفته است که توسعه دهندگان دقیقا روی ارایه دنیایی تمرکز کرده اند که بازیکنان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و در صورت گشتن در آن، داستان ها و شخصیت های فرعی را پیدا کنند:

بعضی از بازیکنان تنها روی جنبه اکشن بازی تمرکز دارند اما استودیو روی داستان سرایی تمرکز کرده است. این کاری است که ما انجام می دهیم، ما عاشق تعریف داستان هستیم و قرار است که تجربه های داستانی بسیار عمیقی را نیز ارایه دهیم و البته بعضی اوقات نیز دنیاهای جهان باز می سازیم و این چیزی که است عاشق انجام دادنش هستیم. این چیزی است که ما در حال تلاش برای انجامش در این بازی هستیم. اگر بخواهید که Night City را بگردید، قطعا داستان های فوق العاده زیاد و جالبی را خواهید دید.

Cyberpunk 2077 روز 16 آوریل 2020 برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد و تازه Google Stadia نیز به لیست این پلتفرم ها اضافه شده است. تا به حال مصاحبه ها و جزئیات زیادی از این بازی دیده ایم و می تواند با کلیک روی تگ بازی به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین قرار است که بخش مولتی پلیر نیز ساخته شود و قطعا شاهد یک بازی فوق العاده قدرتمند خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.