marvels-avengers
یحیی رحیمی

Black Widow در بازی Marvel’s Avengers دارای قابلیت‌های تهاجمی جدیدی است

یحیی رحیمی 1 مهر 1398 بدون دیدگاه
907 بازدید

بازی Marvel’s Avengers مدتی پیش معرفی شد و بالاخره طرفدارن مارول موفق به دریافت یک بازی خوب از ابرقهرمان های مورد علاقه شان هستند. اخیرا جزئیاتی در مورد نحوه مبارزه کاپیتان آمریکا منتشر شده بود و همچنین از شخصیت Iron Man نیز خبر دار شدیم. حالا استودیو تصمیم به صحبت در مورد قابلیت های جالب شخصیت Black Widow کرده است.

او با استفاده از تنوعی از سلاح ها مانند نارنجک، گجت های مختلف، قلاب مخصوص و آن ویژگی خاص خودش به یکی از برجسته ترین شخصیت های بازی تبدیل شده است. بر اساس نظر توسعه دهندگان، قابلیت های مبارزه او بیشتر حالت استفاده و به کار گرفتن نقاط ضعف و آسیب پذیری های دشمن دارد:

Black Widow یک شخصیت ظریف و پیچیده است. او تنها زمانی معنی پیدا می کند که گیم پلی و مکانیسم های او دقیقا پیرامون ویژگی های شخصیتی او شکل گرفته باشد. بر خلاف اینکه شما چطور تصمیم به مبارزه توسط Black Widow دارید، نحوه مبارزه و گیم پلی او همیشه مشخص و واضح است و ممکن است که روی گجت هایش تمرکز کنید یا تفنگ و هیچ تفاوتی را در شیوه مبارزه مشاهده نخواهد کرد.

چرخه گیم پلی او بیشتر حالت به کار گرفتن نقاط ضعف و آسیب پذیری های دشمن را دارد و برای نمونه می توانید دشمن را از پشت سورپرایز کنید و سریعا او را بکشید. شخصیت Black Widow بیشتر پیرامون کارایی شکل گرفته است. او به همان اندازه که از دور کاربردی است، از نزدیک نیز تاثیر گذار است.

بازی Marvel’s Avengers روز 15 مه سال 2020 برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. همچنین قرار است که بازی روی پلفترم Google Stadia نیز عرضه شود. اخیرا نیز یک گیم پلی 20 دقیقه ای از بازی دیده بودیم و تماشای آن را از دست ندهید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.