Quantic-Dream
یحیی رحیمی

استودیو Quantic Dream به دنبال ساخت بازی های کوتاه تر است

یحیی رحیمی 23 شهریور 1398 بدون دیدگاه
420 بازدید

استودیو Quantic Dream چند سالی است که سرش فوق العاده شلوغ بوده است و چندین عنوان مختلف را روانه بازار کرده است. بازی Detroit: Become Human موفقیت شگفت انگیزی کسب کرد و بعد از آن بود که استودیو تصمیم گرفت تا انحصار سونی بیرون بیاید و به یک استودیوی مولتی پلتفرم تبدیل شود. با این همه اتفاقات سوالی مطرح می شود و آنکه بازی های بعدی چگونه خواهند بود؟ فعلا هیچ چیز از بازی بعدی استودیو نمی دانیم اما به نظر David Cage در حال فکر روی بازی های کوتاه تر است.

David Cage که مدیر استودیو Quantic Dream است در مورد امتحان کردن رویه های مختلف صحبت کرده است و ممکن است بازی هایی متفاوت با آنجه استودیو ساخته است را شاهد باشیم. او گفته است که در حال بررسی بازی های کوتاه تر است و باعث خواهد شد که داستان سرایی نیز راحت تر شود. او البته محتاط است و به خوبی می داند که یک سری توسعه دهندگان به دلیل تولید چنین بازی هایی از دهن افتاده اند و کسی دیگر به آن‌ها توجهی نکرده است:

david cageدر جواب سوال باید بگویم که ما هر نوع فرمت ممکن را تا زمانی که از لحاظ خلاقیت و بازیکنانمان مناسب باشد را در نظر می گیریم. من واقعا دوست دارم روی بازی های کوتاه تر با ایده های جدید کار کنم اما در واقع باید دید که آیا بازاری برای چنین بازی هایی وجود دارد؟
بسیاری از بازی ها هنگامی که استودیو تصمیم به امتحان بازی های کوتاه تر گرفت، افت کردند و من نظرم این است که باید به آن فکر کنیم اما نیاز به ساخت تجربه ای داریم که فوق العاده باشد و به درد فرمت کوتاه تر بخورد.

استودیو Quantic Dream همیشه به بازی های بلند مشهور بوده است و جالب است که تجربه های کوتاه تری را شاهد باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.