batman-arkham-origins
یحیی رحیمی

صداپیشه بازی Batman: Arkham Origins از احتمال انتشار یک بازی جدید خبر داد

یحیی رحیمی 22 شهریور 1398 بدون دیدگاه
582 بازدید

سری بازی Batman: Arkham فوق العاده محبوب هستند و طرفداران فوق العاده زیادی دارند. چند سالی است که هیچ چیز استودیوهای Rocksteady و همچنین WB Montreal نشنیده ایم و مشخص نیست که آن‌ها در این مدت روی چه کار کرده اند. به هر حال شایعاتی در مورد ساخت یک بازی جدید مدت هاست که برقرار بوده است و ممکن است که یکی از آن‌ها در خفا روی یک بازی یا پروژه کاملا جدید کار کرده باشد و حالا زمان این رسیده است که کمی از سکوت پیرامون آن خارج شویم و چیزی در مورد برنامه های این دو کمپانی بشنویم.

به تازگی صدا پیشه بازی Batman: Arkham Origins به نام Roger Craig Smith در حساب کاربری توییتر خود از احتمال انتشار یک پروژه جدید صحبت کرده است و البته گفته است که نمی تواند حالا در مورد آن به طور کامل صحبت کند. بعضی کاربران به توییت او جواب دادند و درخواست روشن سازی داشتند تا اینکه یکی از کارمندان استودیو WB به نام Gary Miereanu به توییت پاسخ داده است و گفته است که به زودی همه چیز روشن خواهد شد.

همه اینها اشاره به آن دارند که یک پروژه جدید در دست کار است و قطعا به زودی از آن خبردار خواهیم شد. تعدادی شایعات دیگر نیز اشاره به آن دارند که بازی جدید کمپانی یک Batman خواهد بود و به نظر باید خودمان را برای ادامه بازی Arkham Origins آماده کنیم. هر چه که باشد استودیو مدت هاست که در این مورد سکوت پیشه کرده است و خوب است حداقل خبری از دهان خودشان بشنویم.

فعلا اطلاعات دیگری در این مورد وجود ندارد و باید دید که استودیو کی تصمیم به انتشار اطلاعات جدید می گیرد. نظر شما در مورد این پروژه جدید چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.