کارگردان بازی 4 The Witcher ویچر 4
سارا هابطی

کارگردان بازی 4 The Witcher معرفی شد

سارا هابطی 15 آبان 1401 بدون دیدگاه
179 بازدید

مدتی پیش به صورت رسمی ساخت چهارمین بازی سری ویچر تایید شد. حال بعد از گذشت مدتی شخصی که کارگردانی بازی 4 The Witcher (ویچر 4) را برعهده دارد، معرفی شده است. در توییتی به صورت رسمی کارگردان انیمشین بازی The Witcher 3 از حضور خودش به عنوان کارگردان نسخه چهارم این مجموعه نام برد.

براساس آخرین اخبار بازی، سباستین کالمبا از استودیو CD Projekt Red در توییتی اعلام کرد که وظیفه ساخت نسخه چهارم سری بازی The Witcher و دنباله‌های آن را برعهده گرفته است. کالمبا در توییت خود اینگونه نوشت: «من وظیفه کارگردانی حماسه جدید ویچر را برعهده دارم و از زمان پیوستنم به استودیو CD Projekt Red به این باور رسیده‌ام که هیچ چیزی غیر ممکن نیست و سطح توقع خودم را بالاتر برده‌ام. تیم ما برای خلق و روایت داستان‌های حماسی و خارق‌العاده در اینجا حضور پیدا کرده است».

طبق اطلاعاتی که از این کارگردان در لینکدین وجود دارد، کالمبا در اکتبر سال 2014 به شرکت لهستانی سی‌ دی پراجکت پیوست و ابتدا به‌ عنوان انیماتور اصلی برای دو بازی The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 مشغول به فعالیت شد که در نهایت به‌عنوان مدیر ارشد بخش انیمیشن شرکت سی‌دی پراجکت ارتقا پیدا کرد. همینطور او قبل از منصوب شدن به ‌عنوان کارگردان نسخه‌ی چهارم سری ویچر، به مدت 15 ماه به‌ عنوان مدیر خلاق در این شرکت فعالیت کرده است.

کارگردان بازی 4 The Witcher ویچر 4

معرفی کارگردان بازی 4 The Witcher

طی برنامه‌ریزی‌هایی که شرکت سی‌ دی پراجکت برای سال آینده انجام داده، آن‌ها هم اکنون در حال توسعه دنباله‌ای برای بازی سایبرپانک 2077 و سه‌گانه‌ای جدید برای مجموعه ویچر، اسپین آفی از The Witcher و همچنین اولین آی‌پی جدید خود هستند. به گفته توسعه‌دهندگان این شرکت، تمامی دنباله‌های نسخه چهارم The Witcher در فاصله زمانی 6 ساله پس از عرضه اولین عنوان آن منتشر خواهند شد. همچنین، این استودیو لهستانی اخیرا اعلام کرده که در حال بازسازی اولین نسخه ویچر با استفاده از موتور قدرتمند آنریل 5 است. نظر شما چیست؟ آیا نسخه چهارم این مجموعه می‌تواند به دیگر افتخارات این استودیو اضافه کند یا خیر؟

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.