star-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

توسعه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان نزدیک است

یحیی رحیمی 18 شهریور 1398 بدون دیدگاه
457 بازدید

هنوز 2 ماه زمان تا عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مانده است و حالا استودیو Respawn Entertainment شتاب کاری خود را بیشتر کرده است و به نظر در پله های آخر روند توسعه بازی قرار دارد. مدیر سینمایی بازی اخیرا در حساب کاربری توییتر خود اطلاعات جدیدی را در مورد روند توسعه بازی به اشتراک گذاشته است.

John Ebenger در مورد عرضه بازی World of Warcraft Classic صحبت کرده است و گفته است که دقیقا بعد از عرضه این بازی، حالا روند تولید و توسعه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز در حال پایان یافتن است و همه چیز در مسیر پایان است. هیچ کدام از کمپانی های EA و Respawn در این مورد نظری رسمی ندادده اند و قطعا تا زمانی که بازی طلایی نشود نیز چیزی نخواهیم شنید و این موضوع نیز به زودی اتفاق خواهد افتاد.

هیجان زیادی پیرامون بازی Star Wars Jedi: Fallen Order وجود دارد و استودیو بازی نیز مدام در حال پولیش و بهبود آن است و البته Respawn نیز قبلا خود را در زمینه تولید چنین بازی هایی ثابت کرده است و همه می دانیم که با چه بازی روبه رو هستیم. توسعه دهندگان قبلا در تعریف از بازی گفته بودند که Star Wars Jedi: Fallen Order در زمینه مبارزات شباهت های زیادی به Sekiro: Shadows Die Twice دارد و همچنین گزارش های اخیر نیز حاکی از آن است که بازی دارای صحنه های ترسناک خواهد بود. متن توییت منتشر شده نیز به شرح زیر است:

توسعه بازی دقیقا بعد از اینکه World of Warcraft عرضه شد به مسیر پایان وارد شد. چه ترکیب بدی، باید تحمل کنم!

قرار است که روز 15 نوامبر قادر به دریافت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روی کنسول های PS4، Xbox One و PC باشیم. می توانید گیم پلی بازی را زمانی که اطلاعات بیشتری دست ما برسد تماشا کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.