nakamura e3
یحیی رحیمی

کارگردان و خالق بازی Ghostwire: Tokyo استودیو Tango Gamework را ترک کرد

یحیی رحیمی 15 شهریور 1398 بدون دیدگاه
564 بازدید

ایکومی ناکامورا از افرادی بود که در صحنه کنفرانس E3 2019 کمپانی Bethesda درخشید و هیجان زیادی به پا کرد. به نظر می رسد که قرار نیست دیگر او را در استودیو ببینیم و او کار روی بازی Ghostwire: Tokyo را رها کرده است و بعد از 9 سال کار در استودیو Tango Gamework، حالا دیگر یکی از اعضای استودیو نیست.

ناکامورا قطعا یکی از صحنه های جذاب E3 امسال را ساخت و معرفی بازی Ghostwire: Tokyo توسط او فوق العاده بود. او به عنوان کارگردان مشغول ساخت این بازی بود و عجیب است که به یک باره تصمیم به خروج از استودیو می گیرد. او در یک رشته خبر از ترک استودیو داده است و البته هیچ دلیلی برای انجام این کار در میان صحبت هایش دیده نمی شود و البته به نظر نمی رسد که او شغل جدیدی را نیز در نظر داشته باشد که کمی قضیه را عجیب تر می کند.

او گفته است که بعد از 9 سال کار به عنوان کارگردان و طراح در استودیوهای Tango و Zenimax حالا وقت پایان دادن به ماجراجویی اوست:

nakamuraمن از افراد با استعدادی یاد گرفته ام و با نهایت احترام مواجه شدم. من نمی خواهم تشکر و احترام را برای همه چیز که در اختیار من گذاشتید را فراموش کنیم. من تصمیم به شروع دنیای جدیدی گرفتم که خوشحال باشم و حالا این دنیای جدید نیز فرصت های زیادی را در اختیار من می گذارد و البته که که زندگی خطی نیست. تمام دنیا مانند یک پازل کاملا در تعادل است و نباید به هیچ قطعه کوچکی از آن دست بزنید. من همیشه با شما خواهم بود.

بازی Ghostwire: Tokyo نیز از سوی دیگر یک بازی ترسناک است که تنها یک تریلر کوتاه از آن را مشاهده کرده ایم و فعلا نمی دانیم که بازی به چه صورتی خواهد بود. هر چه باشد جدا شدن ناکامورا از استودیو، لطمه ای به ساخت بازی نخواهد زد و از این بابت نگران نباشید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.