بازی Deathloop
علی رحمانیان

تریلر کوتاهی از گیم پلی بازی Deathloop منتشر شد

علی رحمانیان 25 بهمن 1399 بدون دیدگاه
760 بازدید

Deathloop نام عنوانی در سبک اکشن و تیراندازی است که توسطArkane Studios دردست ساخت قرار دارد و قرار است تا اردیبهشت امسال منتشر شود. حال به‌تازگی تریلری از این بازی بر روی صفحه‌ی توئیتر پلی‌استیشن آپلود شده است، تریلر منتشرشده گرچه کوتاه است ولی برخی از عناصر گیم پلی بازی را ازجمله قابلیت‌های مختلف شخصیت اصلی و اسلحه‌های بازی را به تصویر می‌کشد.

بازی Deathloop

داستان Deathloop روایتگر قاتلی است به نام Cole که به جزیره‌ی Blackreef سفر می‌کند تا هشت هدف خود را به قتل برساند. به خاطر آزمایش‌های عجیبی که در این جزیره انجام‌شده است،Cole در یک حلقه‌ی زمانی گیر افتاده است و هر باری که می‌میرد، چند ساعت بعد دوباره زنده می‌شود. البته بعدازاینکه بیدار می‌شود خاطرات قبل از مرگش را فراموش نمی‌کند و همین باعث می‌شود که درباره‌ی اهداف خود اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کند. شخصیت مقابل Cole مأموری به نام Agent Julianna است که قصد کشتن او را دارد و جالب است بدانید که شما می‌توانید در نقش Agent Julianna هم بازی کنید و به مبارزه با شخصیت اصلی بپردازید.

بازی Deathloop قرار است در تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه 1400 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه شود. بااینکه امتیاز شرکت Bethesda توسط مایکروسافت خریداری‌شده ولی این بازی به مدت یک سال در انحصار شرکت سونی باقی خواهد ماند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.