monster-hunter-world-iceborne
یحیی رحیمی

نمرات و نقدهای اولیه بازی Monster Hunter World: Iceborne منتشر شد

یحیی رحیمی 14 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,321 بازدید

Monster Hunter World از زمان انتشار در سال گذشته تابه‌حال فروش فوق‌العاده‌ای کسب کرده است و همچنین نظر مثبت تمام منتقدان را نیز به خود جلب کرده است. Capcom از آن زمان تابه‌حال مرتباً آپدیت‌های مختلفی برای بازی منتشر کرده است و حالا یکی از بزرگ‌ترین بسته‌های الحاقی بازی به نام Monster Hunter World: Iceborne نیز منتشرشده است و مکانیسم‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

خود نسخه اصلی Monster Hunter World جوایز زیادی دریافت کرده و با انتشار بسته الحاقی جدید، منتقدان نیز فرصت پیداکرده‌اند تا بازی را بررسی کنند و حالا می‌توانید نمرات و بررسی‌های اولیه بازی را در ادامه مشاهده کنید

بازی: Monster Hunter World: Iceborne
پلتفرم‌ها: PC، PS4 و Xbox One
توسعه‌دهنده: Capcom
تاریخ انتشار: 6 سپتامبر( نسخه PC در ژانویه)
قیمت: 40 دلار آمریکا یا 35 پوند بریتانیا

Game Spot

Monster Hunter World Iceborne

تمام تغییرات و بهبودهای بازی این حس را القا می‌کند که توسعه‌دهندگان قطعه به قطعه بازی را در نظر داشته‌اند و به طرز شگفت‌انگیزی آن را ساخته‌اند. هیچ نگرانی در مورد سیستم‌های جدید وجود ندارد و طرفداران قدیمی بازی نیز نگران تغییر مسیر بازی نباشند. آن مشکلاتی که قبلاً در بازی نیز شاهد آن بودیم برطرف شده‌اند و Iceborne یک‌قدم روبه‌جلوی امیدوارکننده برای آینده فرانچایز است و سخت است که فکر کنیم بعدازآن شاهد چه خواهیم بود.

God is a Geek – نمره ده از 10

Monster Hunter World Iceborne

یک محتوای اضافی برای بازی که خودش به‌تنهایی فوق‌العاده است. Iceborne تغییرات زیادی داشته است و جالب است که هرکسی حالا پا به بازی Monster Hunter World بگذارد، آن حس جدید و تازه را درک خواهد کرد و این‌یکی از بهترین بسته‌های الحاقی است که تابه‌حال بازی کرده‌ایم و بازیکنان قدیمی بازی نیز همین را خواهند گفت. البته که هدف اصلی فروش است اما حالا بازی برجسته‌تر، بهتر و فوق‌العاده‌تر از قبل است.

USGamer – نمره چهار و نیم از 5

Monster Hunter World Iceborne

Monster Hunter World: Iceborne هیولاهای جدیدی را معرفی می‌کند و یک بسته الحاقی عظیم با اصلاحات هوشمندانه است. خود کمپین اصلی تقریباً به‌اندازه بازی اصلی است و البته به‌صورت عاقلانه‌ای نیز بخشی از محتوای آزاردهنده‌اش حذف‌شده است. Iceborne همان چیزی است که همه از روز اول می‌خواستند و این حتی یک دنباله بازی نیست اما فوق‌العاده به این واژه نزدیک است.

Game Informer — 8.25

وقتی‌که به Monster Hunter World برگشتم تازه فهمیدم که چه اندازه این بازی را تحسین می‌کردم. Capcom تغییرات زیادی ایجاد نکرده است و دوباره همان حس مراحل داستانی دفاع و حمله راداریم و البته زنده ماندن به همراه فردی دیگر کنار خود، همان حس هیجان انگیزش را نگه‌داشته است و Iceborne شمارا به چالش می‌کشد تا یک بازیکن بهتر شوید و باهم گروهی‌های خود بهتر بجنگید. بازگشت این ماجراجویی جالب ارزش خرید را دارد اما انتظار ارتقای تجربه بازی را زیاد نداشته باشید.

Monster Hunter World Iceborne Meta

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.