splinter cell
یحیی رحیمی

احتمال وجود نسخه جدید بازی Splinter Cell توسط GameStop مطرح شد

یحیی رحیمی 14 شهریور 1398 بدون دیدگاه
672 بازدید

طرفداران سری بازی Splinter Cell مدت زیادی است که منتظر دیدن یک نسخه جدید از بازی هستند و یوبی‌سافت نیز البته تا به حال چندین دفعه در این مورد صحبت کرده است. تمام صحبت ها نیز در آخر به این ختم شده است که فعلا برنامه ای برای ساخت نسخه بعدی نداریم. شش سال از عرضه آخرین نسخه بازی به نام Splinter Cell: Blacklist می گذرد و حالا اشاراتی به وجود نسخه بعدی بازی شده است و ممکن است که واقعا چرخ دهنده های ساخت نسخه جدید شروع به کار کرده باشند.

GameStop که یک فروشگاه فروش فیزیکی بازی های بسیار مشهور است اخیرا یک جفت عینک های مخصوص Splinter Cell را برای فروش قرار داده است و اینجا نکته عجیبی دیده نمی شود اما هنگامی که به بخش جزئیات محصول نگاه می کنیم، عبارت جالبی را مشاهده می کنیم:

برای اولین بار از زمان معرفی بازی Splinter Cell در سال 2002 و بعد از 9 عنوان AAA+ پرفروش حالا که در شرف انتشار دهمین نسخه از بازی هستیم، این اولین شانس شماست که بتوانید عینک های مخصوص Sam Fisher را داشته باشید.

در زیر می توانید تصویر این متن را نیز مشاهده کنید که در حال حاضر این بخش از متن پاک شده است. جالب است که GameStop صحبت از دهمین نسخه بازی کرده است و قطعا کسی بدون دانستن یک سری اطلاعات، چیزی در این مورد نمی گوید و البته قبلا نیز مدیرعامل یوبی‌سافت گفته بود که به دنبال یک ایده جالب برای بازگشت Splinter Cell می گردد و می خواهد طرفداران از بازی راضی باشند. البته در مصاحبه دیگری نیز صحبت از انتشار بازی روی پلتفرم های دیگر شده بود و آیا منظور عرضه بازی روی موبایل است؟

splinter-cell-gamestop

یک سری شایعات نیز در مورد انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی وجود دارد و ممکن است منظور از نسخه دهم همین باشد. به هر حال ممکن است تنها یک اشتباه نیز رخ داده باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.