Assassin's Creed Red
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed Red دو شخصیت اصلی شینوبی و سامورایی دارد

یحیی رحیمی 27 اسفند 1401 بدون دیدگاه
1,204 بازدید

گزارش تازه‌ای در مورد بازی جدید سری اساسینز کرید به وجود دو شخصیت اصلی اشاره می‌کند. اینسایدر گیمینگ در این گزارش به تغییر ساختار بازی‌های جدید یوبی‌سافت اشاره کرده است. طبق گزارش، بازی Assassin’s Creed Red که به عصر فئودال ژاپن می‌پردازد با الهام از دو سری بازی هیتمن و اسپلینتر سل ساخته شده است. یوبی‌سافت تصمیم گرفته تا به ریشه‌های مخفی‌کاری این سری بازگردد و از المان‌های نقش‌آفرینی تا حدودی دوری کند.

بازی اساسینز کرید میراژ که در ادامه سال منتشر می‌شود، کوتاه‌تر از بازی Assassin’s Creed Valhalla است. تمرکز آن روی جنبه مخفی‌کاری و قتل مخفیانه است. یوبی‌سافت تصمیم گرفته تا بازی اساسینز کرید رد را هم با چنین رویکردی بسازد و همچنین دو شخصیت اصلی، یکی شینوبی و دیگری سامورایی را انتخاب کند. وجود دو شخصیت اصلی به بازی‌کنان امکان تجربه مبارزات متفاوت را می‌دهد. سبک مبارزه یک شینوبی با یک سامورایی متفاوت است.

از جمله ویژگی‌های گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Red باید به مخفی کردن جسد، پنهان شدن در گیاهان و خاموش کردن چراغ‌ها اشاره کرد. این ویژگی‌ها بیشتر در بازی‌های قدیمی اساسینز کرید استفاده می‌شدند تا تمرکز روی بعد مخفی‌کاری باشد. بازی‌های ابتدایی این سری از المان‌های نقش‌آفرینی تهی بودند، اما یوبی‌سافت هر چه به جلو قدم برداشت از بعد مخفی‌کاری دوری کرد و تصمیم گرفت تا بازی‌هایی با نقشه‌های گسترده بسازد و بازی‌کنان باید تنها نقشه را از آیتم و مأموریت خالی کنند. این شرکت فرانسوی می‌گوید که به روند قبلی و ریشه‌ها بازمی‌گردد و باید دید آیا بازی جدید آن‌ها موفق خواهد بود یا خیر.

شخصیت های اصلی Assassin's Creed Red

بازی های جدید سری Assassin’s Creed

الهام از سری بازی اسپلینتر سل در سوی دیگر نشان از بازگشت به رویکرد مخفی‌کاری دارد. این سری بازی مشهور به قتل مخفیانه و قبول مأموریت‌های ترور شهرت دارد و مدت‌هاست که نسخه جدید آن ساخته نشده است. سری بازی هیتمن نیز در طی چند سال اخیر، استانداردهای تازه‌ای در ژانر مخفی‌کاری ایجاد کرد و درس مهمی به دیگر بازی‌سازها داد. این اولین بار نیست که یوبی‌سافت از بازی‌های دیگر الهام می‌گیرد و در طی سال‌های گذشته بارها اثری مشابه دیگر عناوین مشهور منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تمامی پروژه‌های در حال ساخت سری اساسینز کرید را مشاهده کنید:

  • Assassin’s Creed Mirage – داستانی در حال تولید
  • Assassin’s Creed Nexus – واقعیت مجازی در حال تولید
  • Assassin’s Creed Codename Jade – موبایل در حال تولید
  • Assassin’s Creed Codename Red – داستانی در حال تولید
  • Assassin’s Creed Codename Hexe – داستانی – پیش‌تولید
  • Assassin’s Creed Codename Invictus – چندنفره – پیش‌تولید
  • Assassin’s Creed Codename Nebula – داستانی – ایده اولیه
  • Assassin’s Creed Codename Raid – چندنفره – ایده اولیه
  • Assassin’s Creed Codename Echoes چندنفره – ایده اولیه
  • Assassin’s Creed Nexus 2 [VR] – در دست بررسی
  1. رتبه بندی بازی‌ های Assassin’s Creed بر اساس کیفیت

زمان زیادی تا معرفی و انتشار بازی Assassin’s Creed Red مانده است و طبق گفته‌ها، ساخت بازی در مرحله اولیه قرار دارد. گزارش‌هایی از مشکلات استودیو سازنده هم منتشر شده بود. تازه‌ترین بازی این سری به نام اساسینز کرید میراژ در ادامه سال میلادی منتشر خواهد شد. این بازی به دوره تاریخی بغداد می‌پردازد و به نظر می‌رسد که داستان‌هایی از هزار و یک شب و به‌خصوص علی‌بابا و چهل دزد بغداد نیز در این بازی استفاده شده‌اند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.