Batitsa Gears 5
یحیی رحیمی

باتیستا به عنوان یکی از شخصیت های مولتی پلیر به بازی Gears 5 اضافه شد

یحیی رحیمی 13 شهریور 1398 بدون دیدگاه
815 بازدید

باتیستا اسم آشنایی میان طرفداران کشتی و البته ایرانی هاست. این اسطوره WWE با فنون خاص خودش زمانی همه را مجذوب خودش ساخته بود. استودیو The Coalition حالا برای تزریق هیجان به بازی Gears 5 ، شخصیت باتیستا را نیز به بازی اضافه کرده است و می توانید از 15 سپتامبر از او استفاده کنید.

فرگوسن که مدیر استودیو است در مورد اضافه شدن باتیستا به بازی Gears 5 گفت:

Daverod_fergusson مدت زیادی است که در مورد حضور در فرانچایز Gears هیجان زده است و باعث افتخار است که با او کار می کنیم و اینکه استایل WWE او را به بازی اضافه می کنیم. مهم ترین ویژگی برجسته باتیستا را نیز در اسکین های مولتی پلیر بازی قرار داده ایم و این طور هم طرفداران Gears و هم کشتی می توانند از بازی لذت ببرند. باتیستا را می توانید در تمامی مودهای مولتی پلیر استفاده کنید.

مدت زیادی است که دنبال چنین چیزی بودیم و واقعا خوشحالیم که در آخر توانستیم این رویا را حقیقت بخشیم. این چهره بزرگ دقیقا مناسب دنیای Gears of War است و تیم بازی فوق العاده مشتاق دیدن او در بخش های مختلف بازی است. کار با Dave و WWE یک افتخار بود و من امیدوارم که این تنها شروع همکاری ما باشد.

باتیستا نیز نسبت به این خبر واکنش نشان داده است و گفته است که الان وقتش است و می توانید از روز 15 سپتامبر به جای من در Gears 5 بازی کنیم. همان طور که می دانید بازی Gears 5 روز 10 سپتامبر عرضه خواهد شد اما اعضای Xbox Game Pass قادر به دریافت بازی در روز 5 سپتامبر و یعنی فردا هستند. همچنین بازی از طریق استیم نیز در دسترس خواهد بود. در خبر دیگری از بازی نیز گفته شده است که دنیای گسترده بازی با الهام از God of War ساخته شده است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.