konami
یحیی رحیمی

کونامی در حال ساخت یک بازی کاملا جدید بر اساس یک عنوان شناخته شده است

یحیی رحیمی 12 شهریور 1398 بدون دیدگاه
621 بازدید

کونامی که همه آن را به دلیل انتشار بازی های مهمی مانند Metal Gear Solid و Pro Evolution Soccer  می شناسیم، اخیرا گفته است که در حال روی یک پروژه جدید است که هدف آن انتشار یک IP کاملا جدید برای کنسول است که بر اساس یک بازی فوق العاده نام آشنا و جهانی ساخته می شود.

گفته شده است که این بازی مشهور و شناخته شده نیز نه Metal Gear Solid است و نه Silent Hill. مدیر اروپایی کمپانی کونامی به نام Masami Saso اخیرا یک سری اطلاعات را در اختیار خبرنگاران قرار داده است و بر اساس آن‌ها این پابلیشر ژاپنی به دنبال موفقیت بازی های خود روی پلتفرم موبایل، می خواهد یک بازی کاملا جدید برای عرضه روی کنسول های بازی بسازد و روند توسعه آن نیز شروع شده است.

کونامی در نسل فعلی کنسول ها تقریبا سکوت خالصی داشت و شاهد بازی های جدیدی نبودیم. هر چند که چندین بازی در سال های اخیر منتشر شده اند اما آنچنان که باید محبوب نبوده اند. یکی از آن‌ها Metal Gear Solid V و اسپین آف هایش بود که دلیل اصلی فروشش نیز خود کوجیما بود. هر چند که انتشار بازی موبایلی Yu-Gi-Oh مناسب بود و توانست کمی شرکت را از این رکود نجات دهد و البته که سال به سال نیز شاهد افت سری بازی Pro Evolution Soccer بودیم.

کونامی اخیرا در کنفرانس مالی خود گفته است که سود عملیاتی آن‌ها رشد کرده است و برای چندین سال است که این رقم مدام بالا می رود. کونامی در مورد بازار کنسول ها گفته است که:

با اینکه کنسول های جدید در حال بیرون آمدن هستند، ما باور داریم که بازی های با کیفیت کنسولی فوق العاده اهمیت دارند و ما در حال به چالش کشیدن ایده ها و فناوری به کار رفته در بازی هایمان برای اعمال آن روی دستگاه های جدید هستیم. ما برنامه ای ریخته ایم که روی پروژه های جدیدی که بر اساس IP های جهانی ساخته خواهند شد کار کنیم.

در ادامه گفته شده است که بخش موبایل کمپانی رضایت بخش است و باید از این استعدادها در ساخت بازی PC و کنسول نیز استفاده شود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.