رده بندی سنی بازی Silent Hill 2 Remake
یحیی رحیمی

بازی Silent Hill 2 Remake در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

یحیی رحیمی 19 اسفند 1402 بدون دیدگاه
171 بازدید

شرکت کونامی تا امروز، تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 Remake را اعلام نکرده است. پلی‌استیشن این بازی را جزو عناوین سال 2024 شمرد و تریلر تازه‌ای از آن ماه گذشته پخش شد. سند رده‌ بندی سنی ریمیک سایلنت هیل 2 در کشور کره جنوبی صادر شده است و این نشان می‌دهد که بازی در مرحله نهایی قرار دارد و به‌زودی، خبرهای مهمی دریافت خواهیم کرد.

رده‌بندی سنی یک بازی زمانی رخ می‌دهد که محتوا کامل باشد و کارگروه بتواند آن را به طور کامل بررسی کند. سند رده‌بندی سنی این بازی روز شانزدهم فوریه، حدود سه هفته پیش صادر شده است. این بازی همچنین رده بندی سنی بزرگ‌سال سال را دریافت کرده و مخصوص نوجوانان و کودکان نیست. همچنین نسخه کامپیوتر بازی مورد بررسی قرار گرفته است و جواز سنی مشابهی برای نسخه پلی‌استیشن 5 هم باید صادر شود.

بازی Silent Hill 2 Remake طبق جواز صادرشده دارای خشونت بیش از حد، نمایش خون و ضربات مهیب و صدمه فیزیکی. صحنه‌های وحشتناک و انزجارآور و همچنین وجود صداها و موجودات ترسناک جزو ویژگی‌های بازی قلمداد شده است. کمیته رده‌بندی سنی آثار ویدیویی به این نتیجه رسیده که این اثر به‌ هیچ عنوان برای کودکان مناسب نیست و رده‌بندی سنی بزرگ‌سال را به آن اهدا کرده است. این جواز نشان می‌دهد که کونامی در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی است و قدم‌های مهمی برداشته شده است.

رده بندی سنی بازی Silent Hill 2 Remakeریمیک سایلنت هیل 2 و مراحل پایانی

موتوئی اوکاوتو، تولیدکننده مجموعه سایلنت هیل در کونامی، ماه گذشته از ورود بازی Silent Hill 2 Remake به مرحله پایانی خبر داد. این ادعا مدتی پیش توسط مدیر استودیو بلوبر تیم نیز مطرح شد و سپس وضعیت بازی وارد هاله‌ای از ابهام شد. مدیر بلوبرتیم، کونامی را مسئول اعلام خبرهای تازه در مورد بازی دانست و شرکت کونامی نیز هیچ اعتقادی به انتشار خبرهای تازه نداشت. تریلر ماه گذشته بازی به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت که حتی موجب واکنش سران استودیو شد. این تریلر توسط کونامی ادیت شده بود و گیم پلی را به‌طور صحیح نمایش نداد.

بازی سایلنت هیل 2 برای پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر در حال ساخت است. بلوبرتیم، سازنده بازی The Medium با همکاری خالقان این مجموعه، توسعه بازی را پیش می‌برد. مدرک رده بندی سنی نشان می‌دهد که کار آنها تقریباً با بازی تمام شده است و امسال باید شاهد انتشار آن باشیم. طرفداران نگران کیفیت بازی هستند و باید منتظر نمایش بیشتر بازی و شنیدن نظرات منتقدان ماند. نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی جدید دارید؟

رده بندی سنی ریمیک سایلنت هیل 2منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.