سیو گیم بازی GTA V مخصوص نسخه کامپیوتر
پارسی گیم

سیو گیم بازی GTA V مخصوص نسخه کامپیوتر

پارسی گیم 9 تیر 1401 1 دیدگاه
8,030 بازدید

به‌جرئت می‌توان بازی GTA V بهترین عنوان جهان آزاد نسل پیشین دانست، بازی‌ای که پس از انتشار علاوه بر موفقیت‌های پی‌درپی برای Rockstar، رکوردهای فروش را نیز جا به جا کرد. شاهکاری که به نظر می‌رسد تا چند سال دیگر نیز بهتر از آن ساخته نخواهد شد و مطمئناً از عناصری برخوردار است که تا چند سال آینده نیز هیچ بازی‌ای نمی‌تواند به آن‌ها دست یابد. راک استار تمام توان خود را در ساخت این بازی به کار برده است، جزئیات، گرافیک فوق‌العاده، داستان عالی تنها گوشه‌ای از نقاط قوت این بازی هستند. علاوه بر این‌ها ایده‌های ناب بسیاری نیز توسط راک استار در بازی عملی شده‌اند که هر کدام به نوبه خود تأثیر بسزایی در جذابیت بازی دارند.

دانلود سیو گیم بازی GTA V برای کامپیوتر

شاید بسیاری از شما تا به امروز چند بار این بازی فوق العاده را تمام کرده باشید. در این مطلب سیو گیم بازی GTA V را برای دانلود در اختیارتان قرار می‌دهیم. شاید برای شما پیش آمده باشد که فایل سیو شما خراب شود و تمام پیشروی خود را در بازی از دست بدهید، یا بازی را به تازگی نصب کرده و می‌خواهید به سرعت وارد محتوای انتهای بازی شده و به تمام نقاط شهر، اتومبیل‌ها و پول و … دسترسی پیدا کنید.

سیو گیم بازی GTA V تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید آزادانه از محتوای انتهای بازی لذت ببرید، پول زیادی داشته باشید و تمامی اتومبیل‌ها و وسایل نقلیه را باز کنید. این سیو گیم خط داستانی بازی را به طور کامل باز می‌کند و دسترسی به بخش‌های مختلف تمام نقشه وسیع را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این حجم زیادی از پول را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هنگام بارگذاری بازی، شما با کاراکتر فرانکلین در منطقه کوهستان Mount Chilliad در کنار خودروی زره‌پوش Armored Kuruma و همچنین سفینه فضایی وارد خواهید شد. تمامی کاراکترها به حجم قابل توجهی پول در حساب‌هایشان دسترسی دارند و بیشتر فعالیت‌های فرعی بازی که مربوط به آیتم‌های قابل جمع‌آوری بوده نیز انجام شده است. در کنار این تمامی خانه‌ها و املاک نیز خریداری شده و قابل استفاده هستند.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها

چگونه سیو گیم بازی GTA V نصب کنیم:
1- به قسمت Documents/Rockstar Games/GTA V/Profiles/(your profile) بروید.
2- فایل های SGTA50015 و SGTA50015.bak را در پوشه پروفایل خودتان کپی و پیست کنید. (ممکن است لازم باشد اسم آن‌ها را تغییر دهید اگر فایل هایی با اسم مشابه وجود داشته باشند)

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ChasbRazy

    مهمان

    برای من پوشه پروفایل وجود نداره و یور پروفایل هم همینطور من چیکار کنم ؟

    پاسخ دهید