Uncharted
یحیی رحیمی

دومین کارگردان فیلم سینمایی Uncharted نیز از کار استعفا داد

یحیی رحیمی 2 شهریور 1398 بدون دیدگاه
876 بازدید

فیلم های سینمایی که از روی بازی های ویدیویی ساخته می شوند به هیچ وجه جالب از کار در نمی آیند و بسیاری نیز در مراحل اولیه ساخت متوقف می شوند. اخیرا خبر ناامید کننده ای برای طرفداران Uncharted منتشر شده است و به نظر می رسد که دومین کارگردان فیلم نیز دست از کار کشیده است و توسعه فیلم را رها کرده است.

Dan Trachtenberg بعد از استعفای اولین کارگردان دست به کار شده بود و حالا توسعه فیلم را رها کرده است. البته هنوز Tom Holland به عنوان ستاره فیلم حاضر است و نقش Nathan Drake جوان را در دست دارد. گفته شده است که سونی به دنبال یک کارگردان جدید برای فیلم می گردد و می خواهد که ساخت فیلم از اوایل سال آینده میلادی دوباره شروع شود.

همین چند وقت پیش نیز سونی نتوانست با Marvel در حق استفاده از شخصیت Spider-Man به توافق برسد و قرار نیست که هیچ گونه فیلمی از مردعنکبوتی تا زمان توافق سونی با مارول ساخته شود. داستان فیلم Uncharted نیز توسط Art Marcum، Matt Holloway و Rafe Jenkins نوشته شده است و یک گروه چهار نفره نیز به عنوان تولید کننده در حال فعالیت هستند.

گفته شده است که PlayStation Productions وظیفه ساخت فیلم را برعهده دارد و به نظر سونی استودیو سینمایی برای این کار دست و پا کرده است. این اولین بار نیست که کارگردان روند ساخت فیلم را رها می کند. ماه دسامبر نیز Shawn Levy از پروژه استعفا دارد. در میان تمامی فیلم هایی که از بازی های ویدیویی ساخته شده است، عنوان Uncharted از همه لایق تر است و عجیب است که روند ساخت فیلم اینطور بد پیش می رود.

فعلا هیچ بازه زمانی برای اکران فیلم در نظر گرفته نشده است و فعلا می توانید نسخه های قبلی Uncharted را بازی کنید تا ببینیم سونی کی می خواهد به خودش بیاید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.