Nioh-2
یحیی رحیمی

اسکرین شات های بازی Nioh 2 منتشر شد؛ نمایش گیم پلی در رویداد Tokyo Game Show

یحیی رحیمی 1 شهریور 1398 بدون دیدگاه
837 بازدید

استودیو Team Ninja به تازگی یک سری اطلاعات جدید را در مورد بازی Nioh 2 منتشر کرده اند. ما قادر به دریافت یک سری اسکرین شات های جدید از بازی هستیم و در این تصاویر می توان پرتاگونیست بازی و همچنین اشکال مختلف شیاطین به کار گرفته داخل بازی را مشاهده کرد.

استودیو شخصیت اصلی بازی Nioh 2 را به عنوان یک یک سامورایی توصیف کرده است که می تواند خود را به شکل اهریمن نیز دربیاورد و از قدرت های مخصوص استفاده کند. استفاده از همین جنبه جدید، باعث می شود که بازی دارای اتمسفر جدیدی باشد و نسبت به قسمت اول، جذاب تر و هیجان انگیز تر باشد.

Team Ninja همچنین گفته است که Nioh 2 در مراسم Tokyo Game Show 2019 حاضر خواهد بود و می توان آنجا به تجربه بازی پرداخت. گفتنی است که این رویداد از 12 تا 15 سپتامبر در توکیو برگزار خواهد شد. این اولین بار است که می شود نگاه نزدیکی به بازی داشت. Nioh 2 همچنین شاهد یک تست آلفای خصوصی بود که البته تعداد زیادی نیز در آن شرکت داشته اند. این رویداد باعث ارسال بازخوردهای زیادی نسبت به بازی شد و توانسته به توسعه دهندگان کمک جدی کند.

بر اساس آمار اعلام شده، حدود 50 هزار نفر در تست آلفای بازی Nioh 2 شرکت داشته اند و 18 هزار بازخورد نیز از طرف آن‌ها دریافت شده است. قرار است که دموی بازی نیز به صورت رسمی نمایش داده شود اما حالا یک سری اسکرین شات های جدید منتشر شده اند که حتما آن‌ها را مشاهده کنید و دید بازتری نسبت به بازی دریافت خواهید کرد.

Nioh 2 اولین بار در ماه ژوئن 2018 معرفی شد و آن زمان گفته است که بازی در انحصار PS4 است. هنوز تاریخ عرضه آن را دریافت نکرده ایم اما ممکن است که در هفته بازی توکیو بتوانیم دید بهتری نسبت به این موضوع پیدا کنیم یا حداقل گیم پلی بازی را ببینیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.