Yakuza-Collection
یحیی رحیمی

نسخه های سوم، چهارم و پنجم بازی Yakuza Remastered به زودی عرضه خواهند شد

یحیی رحیمی 30 مرداد 1398 بدون دیدگاه
739 بازدید

چند وقت پیش سگا تصمیم به عرضه بازی های Yakuza Kiwami گرفت و دو نسخه اولیه سری یاکوزا به صورت ریمستر شده در اختیار همه قرار گرفت. به نظر می رسد که سگا حالا سه نسخه دیگر بازی را نیز برای عرضه آماده کرده است و به زودی شاهد عرضه آن‌ها در کشورهای دیگر نیز خواهیم بود.

همان طور که می دانیم سری یاکوزا تنها در ژاپن عرضه می شود و غیر از آنجا نیز طرفداران دیگری ندارد. اما این رویه تغییر کرده است و حالا سگا صحبت از انتشار نسخه های ریمستر شده Yakuza در نمایشگاه Gamescom 2019 داده است. سگا گفته است که Yakuza Remastered Collection به زودی برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد و همچنین دیگر مناطق دنیا غیر از ژاپن نیز قادر به خرید این کلکسیون خواهند بود.

این کلکسیون شامل بازی های Yakuza 3، Yakuza 4 و Yakuza 5 است و قبلا روی کنسول PS3 عرضه شده بودند. خبر دیگر نیز این است که نسخه سوم این سری در دسترس قرار گرفته است و می توانید همین الان به خرید و تجربه آن بپردازید. همان طور که گفتیم نسخه سوم این سری برای دانلود قرار داده شده است و همچنین تاریخ عرضه نسخه های بعدی نیز اعلام شده است.

Yakuza-Remastered-Collection

سگا گفته است که Yakuza 4 Remastered روز 29 اکتبر 2019 عرضه خواهد شد و همچنین Yakuza 5 Remastered نیز روز 11 فوریه 2020. تمامی این بازی ها تنها به صورت دیجیتالی در معرض فروش خواهند بود و نسخه فیزیکی نیز به صورت یک کلکسیون کامل در دسترس خرید خواهد بود و تنها کافی است که تا فوریه سال بعد صبر کنید.

این خبر در نوع خودش شکه کننده است و عجیب است که سگا می خواهد دوباره تمامی این بازی ها را منتشر کند. به هر حال اگر می خواهید Yakuza Remastered Collection را داشته باشید، کافی است که 60 دلار پول بپردازید. همچنین باندل Yakuza Origins که شامل نسخه صفر، 1 و 2 است را نیز می توانید با قیمت 50 دلار خریداری کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.