سگا سری Angry Birds
محمد صادق شجاعی

شرکت سگا در‌صدد خرید سازنده سری Angry Birds

محمد صادق شجاعی 28 فروردین 1402 بدون دیدگاه
199 بازدید

طبق اعلام منابع معتبر، شرک سگا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اعضای صنعت ویدیو گیم، قصد دارد شرکت Rovio، سازنده سری بازی‌های Angry Birds، را تصاحب کند.

رسانه‌های معتبری همچون The Wall Street Journal و Reuters گزارش داده‌اند که شرکت Sega مشغول خرید شرکت Rovio Entertainment در ازای پرداخت مبلغ یک میلیارد دلار است. به این واسطه سری Angry Birds در کنار نماد شرکت سگا یعنی مجموعه Sonic the Hedgehog (سونیک) قرار می‌گیرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که قرارداد مذکور در اوایل هفته آینده نهایی خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود که شرکت دیگری قصد دارد مالکیت سازنده سری انگری بردز را در ازای پرداخت مبلغ 750 میلیون دلار به دست بیاورد.

سگا سری Angry Birds

احتمال ساخت فیلم مشترک سونیک و Angry Birds

مالکیت سگا بر شرکت Rovio Entertainment موجب می‌شود که دو مجموعه محبوب صنعت ویدیو گیم تحت یک ناشر قرار گرفته و فضا برای انتشار آثار مشترک فراهم شود. از آن جایی که سگا و نینتندو همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و پیش از این شاهد کراس اوور‌های متعدد با محوریت سونیک و ماریو از جمله سری Mario and Sonic at the Olympic Games بوده‌ایم، این احتمال وجود دارد که کاراکتر‌های سری Angry Birds در کنار ماریو قرار بگیرند. همچنین سونیک و انگری بردز اقتباس‌های سینمایی موفقی داشته‌اند، بنابر‌این احتمال آغاز یک دنیای سینمایی مشترک وجود دارد.

شرکت Rovio Entertainment در سال 2003 و تحت عنوان Relude Oy تاسیس شد و در سال 2011 به اسم فعلی تغییر نام داد. اولین بازی از سری Angry Birds در سال 2009 منتشر شد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های موبایل، موفقیت‌های تجاری متعددی به دست آورد. از این تاریخ، در مجموع 21 بازی انگری بردز در کنار آثار فرعی مثل Bad Piggies در دسترس قرار گرفته است. در کنار سری پرندگان خشمگین، شرکت Rovio Entertainment آثاری از جمله بازی اقتباسی از انیمیشن The Croods و بازی Love Rocks Starring Shakira را منتشر کرده است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.