friday the 13th
یحیی رحیمی

بازی های رایگان سرویس Xbox Live Gold ماه اکتبر اعلام شد

یحیی رحیمی 6 مهر 1398 بدون دیدگاه
533 بازدید

چند روز پیش سونی بازی های رایگان ماه اکتبر سرویس PS Plus را اعلام کرد و حالا مایکروسافت نیز دست به معرفی بازی های رایگان سرویس Xbox Live Gold زده است. این ماه قرار است بازی های جذابی را دریافت کنید و شهر را از دشمن و بلایای خاصی نجات دهید. این Tembo the Badass Elephant است که روح هالویین را قرار است منتقل کند و بازی Friday the 13th: The Game نیز روح فیلم اصلی را زنده خواهد کرد.

مایکروسافت مانند همیشه 2 بازی برای کنسول Xbox One و دو بازی نیز برای Xbox 360 معرفی کرده است. مهم ترین بازی که این ماه می بینیم، Tembo the Badass Elephant است که شما را به شهری تاریک می برد و این شهر تحت حملات مهیبی قرار گرفته است و ماشین های جنگی همه جا یافت می شوند. اینجاست که باید به ارتش ملی کمک کنید و آن‌ها را از شر این دشمن مخوف نجات دهید. این بازی تنها در دسترس Xbox One است.

xbox live gold october

دیگر بازی کنسول Xbox One نیز Friday the 13th: the Game است. خشونت و ترس از المان های اصلی این بازی است و در این میان بازی کنترل شخصیت افسانه ای به نام Jason Voorhees را به شما می دهد که او نیز برای انتقام از ضرباتی که خورده است، همه کار خواهد کرد. اما در مورد بازی های Xbox 360 نیز بگوییم که Dinsney Bolt از اول ماه در اختیار کاربران این کنسول خواهد بود. بازی شما را در میانه داستانی برای نجات پدر از دست دکتری بدنام و شیطانی خواهد داد. این بازی همچنین در اختیار بازیکنان Xbox One نیز هست.

در آخر نیز شاهد بازی Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge هستیم که این بار فرصت قرار گرفتن در نقش یک نینجا را خواهید داشت که در میانه جنگی عظیم قرار گرفته است و باید نبرد به نبرد پیش رود. اگر از اعضای سرویس Xbox Live Gold هستید، این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

منبع: Xbox

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.