Mutant-Year-Zero-Road-to-Eden
یحیی رحیمی

Mutant Year Zero و Hyper Light Drifter دو بازی رایگان این هفته Epic Games Store

یحیی رحیمی 26 مرداد 1398 بدون دیدگاه
478 بازدید

فروشگاه Epic Games Store هر هفته دو بازی رایگان معرفی می کند و از این حیث فوق العاده از استیم جلو افتاده است. تمامی تصمیم گیری های این فروشگاه به منظور کشاندن کاربران استیم به سمت خود است و قراردادهای انحصاری نیز یکی از استراتژی هاست. این هفته اما شاهد دو بازی Mutant Year Zero: Road to Eden و Hyper Light Drifter هستیم.

بازی Mutant Year Zero: Road to Eden ساخته استودیو The Breaded Ladies است و یک نقش آفرینی تاکتیکی است و انسان ها به دلیل گسترش ویروس کشنده و همچنین جنگ هسته ای از میان رفته اند و تنها عده محدودی باقی مانده اند. بازی شما را در این دنیای فلاکت زده تنها می گذارد و حالا باید دست خالی جنگید و خود را نجات داد. می توانید از این لینک به فروشگاه Epic Games Store روید و بازی را به رایگان دریافت کنید.

بازی Hyper Light Drifter اما اکشن پلتفرمر دوبعدی است که توسط استودیو Heart Machine ساخته شده است و به نوعی شبیه بازی های 16 بیتی است و ایده اصلی آن از بازی The Legend of Zelda گرفته شده است. بازی شما را در نقش فردی قرار می دهد که دسترسی به فناوری فراموش شده دارد و دنیای بازی نیز توسط ویروس عجیبی گرفتار شده است. می توانید از این لینک بازی را به رایگان دریافت کنید.

هر دو این بازی ها تا روز 22 اوت در دسترس خواهند بود و نیاز به پرداخت هیچ گونه مبلغی نیست. هفته آینده نیز بازی Fez از استودیوی Polytron Corporation را شاهد هستیم که یک بازی کلاسیک است و تاثیر زیادی روی نسخه دوم بازی داشت. این بازی نیز قرار است از 22 تا 20 اوت به رایگان در دسترس کاربران Epic Games Store قرار گیرد. بالاخره سنگ مفت، گنجشک مفت. تا دیر نشده است به صفحه این بازی ها وارد شوید و مجانی آن‌ها را دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.