Metro Exodus
یحیی رحیمی

نویسنده سری کتاب Metro از کار روی داستان بازی بعدی این سری خبر داد

یحیی رحیمی 26 مرداد 1398 بدون دیدگاه
854 بازدید

دیروز تایید شد که نسخه جدیدی از فرانچایز Metro در حال ساخت است و بازی Metro Exodus آخرین نقطه این سری نیست. حالا دیمیتری گلوخوفسکی که نویسنده سری رمان های مترو است، خبر از کار روی داستان نسخه بعدی بازی داده است. کتاب او آغاز بازی Metro بوده است و تا به حال داستان او فوق العاده طرفداران را به سمت خود کشیده است.

البته گلوخوفسکی به بازی Metro Exodus ورود پیدا نکرد و آخرین بازی که روی آن کار کرد نیز Metro: Last Light بود که به سال 2013 برمی گردد. همچنین داستان بازی Metro 2033 نیز از شاهکارهای اوست. مشخص نیست که نسخه بعدی بازی بر اساس یکی از رمان هایش باشد و ممکن است یک داستان جدید از دل گذشته خلق شود.

اولین کتاب سری مترو در سال 2002 منتشر شد و بعد از آن بود که شاهد کتاب های Metro 2033 و Metro 2034 هستیم. در آخر نیز Metro 2035 در سال 2015 بیرون آمد. این رمان ها در روسیه فوق العاده محبوب هستند و البته محبوبیت چندانی در آمریکای شمالی ندارند. از آنجایی که گلوخوفسکی روی آخرین بازی این سری نیز کار نکرده است، این شایعه ایجاد می شود که ممکن است یک کتاب دیگر در دست نوشتن بوده باشد و داستان آن نیز به عنوان بازی جدید به کار گرفته شود.

Metro Exodus پرفروش ترین نسخه بازی تا به حال بوده است و قرار است بسته الحاقی جدید آن نیز هفته آینده معرفی شود. بازی فوق العاده هیجان انگیز است و برای اولین بار از دل مترو بیرون می آییم و سری به طبیعت اطراف می زنیم. در آخرین نسخه چهار فصل را می توان چشید و از بهار تا زمستان در بازی گنجانده شده است. تا زمانی که بازی جدید به بازار عرضه شود، می توانید لذت کشتن هیولاها در Metro Exodus را بچشید. این بازی روی کنسول های نسل هشتم و PC در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.