Metro
یحیی رحیمی

نسخه جدیدی از بازی Metro تحت توسعه توسط 4A Games است

یحیی رحیمی 24 مرداد 1398 بدون دیدگاه
573 بازدید

بازی Metro Exodus در ماه فوریه به بازارها عرضه شد و توانست طرفداران را راضی نگه دارد و همچنین فروش خوبی نیز کسب کرد. حالا 4A Games که استودیو توسعه بازی است به همراه پابلیشر آن، Deep Silver، اعلام کرده اند که استودیو در حال کار روی پروژه بعدی خود است و البته هیچ حرفی در مورد این بازی نزده اند اما به نظر می رسد که حالا می دانیم شاهد چه بازی خواهیم بود.

در طول کنفرانس سرمایه گذاران THQ Nordic گفته شد که بازی بعدی استودیو 4A Games قطعا پیرامون فرانچایز Metro خواهد بود. این فرانچایز کار خود را در سال 2006 آغاز کرد و استودیو به صورت اختصاصی روی این فرانچایز کار کرده است و تا به حال سه نسخه از این بازی نیز بیرون آمده است. در توییت یکی از خبرنگاران نیز گفته شده است که بازی بعدی استودیو در حال ساخت است و فرایند تولید نیز به خوبی پیش می رود و بازی بعدی نیز قطعا در دنیای Metro خواهد بود.

با توجه به محبوبیت فوق العاده Metro Exodus، طبیعی است که استودیو به دنبال نسخه بعدی بازی باشد و عجیب نیست که این فرانچایز ادامه دار باشد و نسخه بعدی آن عرضه شود. به هر حال در میان نسخه های فعلی بازی، Metro Exodus از همه موفق تر بود و نشان می دهد که در صورت عرضه نسخه بعدی، طرفداران روی خوشی به آن نشان خواهند داد. همچنین ممکن است که نسخه بعدی برای عرضه روی نسل بعدی کنسول ها آماده شود و هیجان انگیز است که ببینیم استودیو می خواهد چه قدمی بردارد و نسخه بعدی بازی چطور خواهد بود.

فعلا تا آن زمان می توانید Metro Exodus را روی کنسول های نسل هشتم و PC تجربه کنید. استودیو فعلا روی محتوای بعد از انتشار کار می کند و به نظر فعلا DLC جدیدی منتشر نشود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.