xbox one
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر اعتراف به اشتباه در معرفی اولیه Xbox One کرد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1398 بدون دیدگاه
450 بازدید

Xbox One در اوایل کنسولی منفور بود و مایکروسافت تلاش کرد که ابتدا روی جنبه های سرگرمی و ویدیو تمرکز داشته باشد تا یک کنسول بازی. همین موضوع به همراه قیمت بالاتر باعث شد که موجی منفی میان طرفداران ایجاد شود و همه به سمت کنسول PS4 بروند. رئیس اکس باکس حالا از معرفی اولیه Xbox One اظهار پشیمانی کرده است و اعتراف به ارتکاب اشتباه در این مورد کرده است.

فیل اسپنسر در گفتگو با GameSpot در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او گفته است که معرفی Xbox One قبل از E3 2013 تنها به دلیل نشان دادن جنبه های تلویزیونی کنسول بود و البته تعدادی بازی نیز نمایش داده شد. او گفته است که این کار در آخر اشتباه بود و باعث ایجاد سردرگمی میان طرفداران شد و کارمندان نیز نمی دانستند که مایکروسافت چه جهتی را در مورد بازاریابی کنسول برگزیده است و حتی تعدادی از کارمندان داخل کمپانی نیز ناراضی بوده اند:

Phil Spencerبازخوردی که ما از کارمندان داشتیم این بود که آن‌ها 2 سال و شب و روز روی این کنسول کار کرده اند و اینکه یکی آنجا بایستد و تمام زحماتشان را خراب کند واقعا کار خوبی نبود. ما در مورد محصول طوری حرف زدیم که مطابق با روح اصلی Xbox نبود. من فکر می کنم که تیم توسعه کنسول ناامید شدند زیرا که تیم رهبری عملکرد مناسبی نداشت و این حسی بود که از تمام تیم گرفتم. عده ای کاملا احساسی به پیش من می آمدند و یک سری فروم ها را برایم می خواندند و می گفتند که مردم فکر می کنند ما با آن‌ها رو راست نیستیم و اینکه محصولی ساخته ایم که آن‌ها نمی خواهند.

Xbox One بعد از آن شروع افتضاح و اینکه گفته شد باید مدام به اینترنت متصل باشید، افراد زیادی را از خود نا امید کرد و البته با مدیریت فیل اسپنسر این موضوع برگشت و تا حدودی فروش کنسول بهتر شد. به نظر می رسد که مایکروسافت برای کنسول آینده کاملا آماده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.