نقشه‌های کلاسیک بازی Halo Infinite هیلو اینفینیت
محمد صادق شجاعی

احتمالا نقشه‌های کلاسیک به بازی Halo Infinite اضافه می‌شوند

محمد صادق شجاعی 19 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
198 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، جوزف استتن که به عنوان رئیس تیم نوآوری بازی هیلو اینفینیت شناخته می‌شود، در مصاحبه جدیدی گفته است احتمال اضافه شدن نقشه‌های کلاسیک به بازی Halo Infinite در آینده وجود دارد.

اپیزود اخیر Kinda Funny Xcast میزبان جوزف استتن، از بازی‌سازان با‌سابقه که تجربه حضور در تیم تولید سری هیلو از زمان بازی Halo 2 را در کارنامه دارد، بوده است. وی در این مصاحبه اعلام کرد که احتمال اضافه شدن نقشه‌های کلاسیک از بازی‌های قبلی سری Halo به بازی Halo Infinite به عنوان بخشی از برنامه‌های آینده استودیو 343 Industries وجود دارد.

در جریان برنامه Kinda Funny Xcast، مجری برنامه یعنی پاریس لیلی از جوزف استتن در مورد دلایل عدم انتشار نقشه‌های کلاسیک سری هیلو برای بازی Halo Infinite سوال کرد. در پاسخ رئیس تیم نوآوری بازی هیلو اینفینیت گفت که «این ایده بسیاری خوبی است، پاریس».

جوزف استتن در ادامه گفته است: «سری Halo دارای نقشه‌های عالی و فوق‌العاده پر‌تعدادی است. به نظر من تجربه دوباره این نقشه‌ها عالی است، اینطور نیست؟ ایده جالبی به نظر می‌رسد. آن را در دفترچه‌ام یادداشت می‌کنم». اگرچه رئیس تیم نوآوری بازی هیلو اینفینیت به صورت قطعی این امر را تایید نمی‌کند، اما لحن جوزف استتن در هنگام صحبت در مورد نقشه‌های کلاسیک سری هیلو، نشان می‌دهد که ممکن است یکی از برنامه‌های آینده استودیو 343 اینداستریز، فراهم کردن زمینه تجربه نقشه‌های کلاسیک در قالب بازی Halo Infinite باشد.

نقشه‌های کلاسیک بازی Halo Infinite هیلو اینفینیت

فصل دوم بخش چندنفره بازی Halo Infinite اخیرا آغاز شده است

در حال حاضر چگونگی اضافه شدن نقشه‌های کلاسیک به بازی هیلو اینفینیت و نحوه قرار گرفتن آن‌ها در ساختار فصلی بازی مذکور مشخص نیست. با این حال در گذشته نقشه‌های کلاسیک سری Halo به عنوان بسته الحاقی به بازی‌های هیلو اضافه شده‌اند. بر این اساس ممکن است نقشه‌های کلاسیک بازی Halo Infinite در قالب DLC در دسترس بازیکنان قرار بگیرند.

تازه‌ترین فصل بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت تحت عنوان Lone Wolves به‌تازگی منتشر شده است. در قالب این فصل در کنار حالت‌های جدید، دو نقشه جدید به نام‌های Catalyst و Breaker در دسترس قرار گرفته است. King of the Hill و Land Grab حالت‌هایی از بازی‌های قبلی سری هیلو هستند که به واسطه Lone Wolves به بازی Halo Infinite اضافه شده‌اند.

همچنین حالت جدید Last Spartan Standing تجربه‌ای از حالت Deathmatch است که در قالب آن 12 بازیکن که هر یک پنج جان دارند، روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. بازیکنانی که بتوانند حریف خود را از بین ببرند، می‌توانند اسلحه‌های خود را ارتقا دهند. این امر موجب می‌شود که بازیکنان به درگیری تشویق شده و از مخفی شدن اجتناب کنند.

نظر شما در مورد اضافه شدن نقشه‌های کلاسیک به بازی Halo Infinite چیست؟ آیا با امکان تجربه دوباره محتوا‌های آثار قبلی سری Halo موافق هستید؟ به نظر شما این ویژگی باعث می‌شود که بازیکنان بیشتری از هیلو اینفینیت استقبال کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.