Halo
سعید ستایش

مایکروسافت به زمان بیشتری برای اضافه کردن سری بازی‌های Halo به قابلیت Backwards Compatibility نیاز دارد

سعید ستایش 18 شهریور 1396 بدون دیدگاه
632 بازدید

ابتدای امسال بود که مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد به‌زودی سری بازی‌های Halo به قابلیت Backwards Compatibility اضافه می‌شوند و کاربران می‌توانند این بازی‌های فوق‌العاده و خاطره‌انگیز را بر روی Xbox One تجربه کنند.

بازی‌هایی که قرار است از سری Halo به قابلیت Backwards Compatibility اضافه شوند عبارت‌اند از: Halo: CE Anniversary، Halo 3، Halo 3: ODST و Halo 4. سری بازی‌های Halo یکی از مجموعه‌های انحصاری کنسول‌های مایکروسافت و دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران هست، به همین دلیل پس از اعلام خبر بازگشت این بازی‌های به کمک قابلیت Backwards Compatibility بسیاری از کاربران قدیمی Xbox خوشحال شدند؛ اما مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده که علاقه‌مندان سری Halo باید مدت‌زمان بیشتری را برای عرضه شدن این بازی‌ها صبر کنند. دلیل این اتفاق استدیوی سازنده این سری یعنی 343 است، این استدیو اعلام کرده که ما به صبرانِ منتظر عرضه شدن این بازی‌ها برای کنسول Xbox One هستیم، اما باید یک سری مسائل و قابلیت‌ها را بهبود ببخشیم تا این بازی‌ها به نحو احسن بر روی کنسول کاربران اجرا شوند و آن‌ها بتوانند تجربه‌ی بی‌نظیری را داشته باشند.

یکی از خبرهای خوب برای کاربران این است که تمامی بسته‌های الحاقی این بازی‌ها رایگان خواهد بود و بازیکنان می‌توانند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنند، همچنین کسانی که دارای DVD های سری Halo هستند دیگر نیازی به خرید دوباره‌ی این بازی‌ها ندارند و می‌توانند با کمک همان DVD به تجربه‌ی بازی خود بر روی کنسول Xbox One بپردازند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.