دانلود بازی I Am Future برای PC
دانلود بازی I Am Future برای PC پارسی گیم

دانلود بازی I Am Future برای PC

پارسی گیم 31 مرداد 1402 بدون دیدگاه
4,205 بازدید

دانلود بازی I Am Future برای کامپیوتر

I Am Future بازیکنان را به یک سفر بقای آرام و در عین حال فریبنده دعوت می‌کند که آرامش ساخت و ساز و مدیریت را با ماجرای کشف یک راز پسا آخرالزمانی ترکیب می‌کند. این بازی با پس‌زمینه منظره شهری غوطه‌ور شده، چالش تبدیل یک پشت بام متروکه را به پناهگاه راحت و مدرن در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همان‌طور که در میان ویرانه‌های یک کلان‌شهر که زمانی پر رونق بود حرکت می‌کنید، هدف فقط زنده ماندن نیست، بلکه پیشرفت و کشف حقیقت پشت سقوط جهان است. بازی زمانی شروع می‌شود که شما بر روی یک سقف آسمان خراش که توسط بقایای یک شهر غرق شده احاطه شده است از خواب بیدار می‌شوید. وظیفه اولیه شما تبدیل این فضای بایر به یک خانه راحت و کاربردی است. امکان کمک گرفتن از روبات‌ها نیز وجود دارد.

با جستجوی منابع و ابزار، کمپ روی پشت بام خود را به تدریج گسترش می‌دهید و آن را به خانه‌ای دنج تبدیل می‌کنید که در آن می‌توانید در میان هرج و مرج آرامش پیدا کنید. حس پیشرفت و موفقیت از مشاهده تبدیل پشت بام شما از یک فضای خالی به یک پناهگاه پر رونق ناشی می‌شود. بقایای گذشته به بزرگ‌ترین دارایی شما تبدیل می‌شوند. از مایکروویوهای دور ریخته شده تا کامپیوترهای عتیقه، هر قطعه از مواد قابل نجات پتانسیل استفاده مجدد را دارد. جداسازی این مصنوعات اجزای ارزشمندی را به دست می‌دهد که می‌توان از آنها برای ساخت ابزارها و ابزارهای مبتکرانه استفاده کرد. با جمع‌آوری نقشه‌ها، توانایی ایجاد دستگاه‌های آینده‌نگر را باز خواهید کرد که به بقا و راحتی شما کمک می‌کنند. پس آماده یک سفر بقای بسیار مدرن شوید.

بازی I Am Future دنیایی از پتانسیل ترکیب اکتشاف آرام، ساخت ابزار مختلف و روای زیبایی را ارائه می‌دهند. I Am Future این عناصر را گرد هم می‌آورد و تجربه‌ای خلق می‌کند که هم سرگرم کننده و هم از نظر فکری عمیق است. همان‌طور که بازیکنان آینده خود را در میان خرابه‌های گذشته می‌سازند، سفری منحصر به فرد از انعطاف پذیری، اجتماع و کشف را آغاز می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Roots of Pacha و Subnautica را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی I Am Future برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win10 x64
Processor: 2-core / 4-thread CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 750ti
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Win10 x64
Processor: 4-core / 8-thread CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You wake up on an overgrown skyscraper roof – not a living soul in sight. Cosmopolis, once a mighty array of metal and glass, lies shattered in ruins and flooded. The decades-long struggle between UNICORP and the rival corporations pursuing transhumanism ideas seems to have been over for good when society collapsed. Now it is up to you to try and solve the mystery of the last days of civilization… and your sudden awaking. Or you can just build your own future and enjoy the view of what remains of humankind.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.