ps4-xbox-one-controllers
یحیی رحیمی

مدیرعامل Deadalic: هر دو کنسول‌های PS5 و Xbox Series X فوق‌العاده قدرتمند هستند

یحیی رحیمی 16 دی 1398 بدون دیدگاه
514 بازدید

سونی و مایکروسافت به شدت در حال توسعه کنسول های جدیدشان هستند و از سویی به سرعت به زمان عرضه نسل نهم و کنسول های PS5 و Xbox Series X نزدیک می شویم. هر چه به پایان سال نیز نزدیک تر شویم، خبرهای بیشتری از این کنسول ها دریافت خواهیم کرد. تا به حال افراد زیادی در این مورد صحبت کرده اند و اخیرا مدیر عامل استودیو Daedalic Entertainment نیز نظر خود را بیان کرده است.

Carsten Fichtelmann مدت هاست که مسئولیت مدیرعاملی استودیو Daedalic Entertainment را برعهده دارد، از هیجان خود پیرامون کنسول های PS5 و Xbox Series X گفته است. او به صورت کوتاهی در مورد کنسول جدید سونی صحبت کرده است و بیشتر از Xbox Series X گفته است:

carsten-fichtelmannمن فکر می کنم که مایکروسافت حالا عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد و البته PS5 نیز فوق العاده خواهد بود. من فقط یک سری شایعات در مورد مشخصات سخت افزاری کنسول جدید Xbox شنیده ام و به نظر فوق العاده به نظر می رسد. یک حافظه بسیار سریع که من را به هیجان می آورد. البته من فکر نمی کنم که این به پروژه ما ربطی داشته باشد زیرا که ما پلتفرم PC را نیز تحت نظر داریم. اما برای طراحان مراحل(استفاده از حافظه سریع تر) آرزویی است که به تحقق پیوسته است زیرا که دیگر نگران محدودیت ها نیستیم. من حس می کنم که محدود کردن یک دنیای بزرگ و زیبا با جلوه های بصری چشم نواز بسیار دردناک است.

استودیو Daedalic Entertainment در حال حاضر روی بازی The Lord of the Rings: Gollum کار می کند و قرار است در سال 2021 آن را روانه بازار کند. هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات سخت افزاری کنسول هایPS5 و Xbox Series X نداریم اما می دانیم که با یک غول قدرتمند روبه رو هستیم. شایعات حاکی از آن است که کنسول Xbox از PlayStation جدید قدرتمند تر است و تحلیل گران نیز باور دارند که قیمت هر دو کنسول به یک اندازه خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.