دانلود بازی Cities XXL برای PC
دانلود بازی Cities XXL برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cities XXL برای PC

پارسی گیم 20 مرداد 1398 19 دیدگاه
15,886 بازدید

دانلود بازی Cities XXL برای کامپیوتر

همه ما دوست داریم یک‌بار هم که شده نقش یک شهردار را به دست بگیریم و برای یک‌بار هم که شده مشکلاتی که هرروز در شهر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم را حل کنیم. به‌هرحال شهردار شدن کار حضرت فیل است و امکان‌پذیر نیست. بازی‌های شهرسازی این امکان را به وجود آورده‌اند که بتوان شهر موردعلاقه خود را ساخت و با ایجاد کارخانه و ها مناطق تفریحی، پولی به جیب زد و مردم را راضی نگه داشت. بازی Cities XXL نیز از دل این ایده بیرون آمده است و استودیو Focus Home Interactive نیز تا توانسته ویژگی‌هایی جدیدی را به بازی اضافه کرده است و کاملاً حس و حال یک شهردار واقعی را درک خواهید کرد.

Cities XXL تنها یک بازی شهرسازی ساده نیست و هزاران شهر می‌توان در دل دنیای آن ساخت و مسئولیت کنترلشان را بر عهده گرفت. اگر نسخه‌های قبلی بازی را تجربه کرده‌اید، باید بگوییم که این‌یکی اندکی متفاوت است و درآن‌واحد می‌توانید شروع به گسترش شهر و ایجاد مناطق مسکونی کنید. راه‌های مختلفی باید بسازید و مناطق مسکونی و بازرگانی را تزئین کنید و ظاهر شهر را به‌دلخواه خود تعیین می‌کنید. می‌توانید شهری فوق صنعتی بسازید که ثانیه به ثانیه پول به جیب شما واریز کند یا اینکه به‌سوی توریستی شدن بروید و جلوه‌های رمانتیک و احساسی شهر را برانگیزید. هر ثانیه پول بیشتری به حسابتان واریز می‌شود و از جانب مخارج اصلاً نگران چیزی نباشید.

قابلیت ارتباط بین شهرها نیز وجود دارد و در Cities XXL قادر به تجارت و ردوبدل کالا نیز هستید. مشکلاتی مانند آلودگی هوا و مالیات همیشه دردسرساز هستند و باید با بودجه‌ای کافی و دست‌پر به سمت حل آن‌ها قدم بردارید. سیستم حمل‌ونقل شهری نیز فوق‌العاده اهمیت دارد و بالاخره باید طوری مردم را سرکار برسانید که بتوانند برای شما پول بسازند و آینده شهر را متحول کنند. مردم در چهار کلاس: بی‌سواد، کارگران ماهر، قشر متوسط و مرفه تقسیم‌بندی شده‌اند و هرکدام کار مخصوص خود رادارند و یکی در کارخانه مشغول است و دیگری در دفتر کارش در بالاترین طبقه برج. البته که مردم مرفه و پول‌دار نیاز به ساختمان‌های خوب نیز دارند و باید مدارس خصوصی و یک سری پاساژهای جدید برایشان بسازید.

چرخه روز و شب به کار گرفته در Cities XXL بسیار کاربردی است و قرار نیست که همیشه روز باشد و بالاخره اوقاتی نیز به استراحت کارکنان اختصاص دارد. بازی‌های شهرسازی در چند سال اخیر مانند مور و ملخ زیاد شده‌اند و Cities XXL در بین آن‌ها چون ستاره‌ای می‌درخشد. تجربه بازی را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Cities XXL با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS VISTA/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
Memory: 3072 MB RAM
Graphics: 768 MB 100% DIRECTX 10 AND SHADERS 4.0 COMPATIBLE ATI RADEON HD 5670/NVIDIA GEFORCE GTX 260 OR HIGHER
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DIRECTX COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE GAME ACTIVATION, WINDOWS XP NON SUPPORTED

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Design, build, and manage the world’s largest and most diverse cities in Cities XXL. Bigger and better than ever before with a more powerful game engine and new interface, become the mayor of your very own sprawling metropolis. With town-planning including home locations, retail plots, offices, industry and infrastructure across 47 architectural styles and 1000+ buildings, manage the happiness of your city’s denizens, with leisure activities, landmarks, and ecology and pollution management. With new structures, but also all-new ecological buildings and upgrades, such as the park-and-ride, electric car dealership, and bike hire, Cities XXL offers a greener approach!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    armin

    مهمان

    سلام روی وینذوز 10 هم اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به armin

      پشتیبانی

      سلام
      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه