دانلود بازی Crysis 2 Remastered برای PC
دانلود بازی Crysis 2 Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crysis 2 Remastered برای PC

پارسی گیم 27 آبان 1401 9 دیدگاه
18,149 بازدید

دانلود بازی Crysis 2 Remastered برای کامپیوتر

قطعاً شما اگر از طرفداران قدیمی پلتفرم PC باشید، نام یک بازی به‌عنوان گرافیکی ترین بازی دوران در ذهنتان ثبت شده است. استودیو Crytek با انتشار بازی Crysis توانست انقلابی در گرافیک بازی‌های ویدیویی به وجود آورد و نه تنها گرافیکی جلوتر از دوران را در بازی خود به تصویر بکشد، بلکه از لحاظ گرافیک و داستان نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. موفقیت این بازی منجر به ساخت دو شماره دیگر از آن شد و بازی به یک سه‌گانه محبوب و پرطرفدار با گرافیکی خیره‌کننده تبدیل گشت. اکنون پس از گذشت سال‌ها، بار دیگر استودیو Crytek با انتشار نسخه بازسازی شده و ریمستر این سری، سعی در خوراندن طعم نوستالژی و ناب Crysis به طرفدارانش دارد. بازی کرایسیس 2 به تازگی به‌عنوان نسخه دوم بازسازی شده در دسترس است تا بار دیگر به همراه زره فوق پیشرفته خود اکشن و هیجان را تجربه کنید.

ادامه داستان بازی اول در Crysis 2

بازی Crysis 2 Remastered همان روایت داستانی جذاب و اکشنی که در شماره اول در یکی از جزایر دورافتاده شروع شد را ادامه خواهد داد. در پایان شماره اول، ظهور موجودات فضایی را شاهد بودیم و به نوعی آغاز حمله فراگیر آن‌ها به کره زمین و بشریت رقم خورد. بازی Crysis 2 Remastered دقیقا ماجراهای پس از آن را پیش می‌گیرد و در شهر بزرگ نیویورک جریان دارد. شما بار دیگر در نقش یک ابرسرباز قدرتمند و مجهز به نسخه دوم لباس Nanosuit باید از بشریت دفاع کنید.

مکانیک‌های جذاب سری Crysis

بازی Crysis 2 Remastered نیز مانند شماره قبل یک عنوان شوتر اول‌شخص با عناصر Sandbox بوده که به شما آزادی عمل زیادی در طی کردن مراحل می‌دهد. شما در طول بازی می‌توانید به روش‌های دلخواه مختلفی پیش بروید، از انواع سلاح‌ها استفاده کرده و مهم‌تر از همه قابلیت‌های قدرتمند و پیشرفته زره خود را به کار بگیرید. مهم‌ترین جنبه و عنصر بازی، لباس نانویی است که بر تن دارید و به طور مستقیم روی گیم پلی و نحوه پیش رفتن شما تأثیر خواهد گذاشت. حضور وسایل نقلیه، تنوع دشمنان و طراحی هوشمندانه مراحل از دیگر ویژگی‌های بارز بازی است.

نسخه جدید زره با نام Nanosuit 2. 0

کاراکتر شما این بار به نسخه جدیدتر و پیشرفته‌تری از زره نانو دسترسی دارد. همان 4 حالت معروف مربوط به بازی قبل در اختیارتان قرار می‌گیرد که عبارت‌اند از قدرت، مقاومت در برابر شلیک، نامرئی شدن و سرعت بالا. علاوه بر این موارد، اکنون می‌توانید قابلیت‌های مختلف لباس خود را در طول بازی ارتقا دهید و حتی بیش از پیش در برابر چالش‌ها و دشمنان مقاوم و تجهیز شوید. تنوع بالای سلاح‌های بازی و امکان تغییر ویژگی‌های آن‌ها با افزودنی‌ها و آیتم‌های جانبی، تجربه‌ای ناب و لذت‌بخش از گیم پلی را به خوردتان می‌دهد.

گرافیکی بی‌نظیر و چشم‌نواز

اما مهم‌ترین ویژگی بازی Crysis 2 Remastered، گرافیک خارق‌العاده‌اش است. این بازی حتی در نسخه اصلی نیز گرافیک انقلابی داشت و حال با نسخه بازسازی شده، برای اجرا و مدهوش کردن شما روی سیستم‌های امروزی آماده است. تمامی جلوه‌های ویژه، جزییات، انفجارها و بافت‌ها به شکلی زیبا و دل‌نشین طراحی شده‌اند و به جرئت با یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌‌های کامپیوتر رو به رو هستید که هر منظره‌اش چشم‌نواز و خیره‌کننده است. اگر می‌خواهید قدرت سخت افزاری سیستم خود را به چالش بکشانید، قطعاً می‌توانید از این بازی به‌عنوان یک خط شاخص استفاده کنید. ازجمله ویژگی‌های نسخه بازسازی شده از لحاظ گرافیکی می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن بالاتر و همچنین وضوح HD و بهینه‎‌سازی‌هایی در اجرا روی سیستم‌های جدید اشاره کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crysis 3 Remastered و Far Cry 6 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crysis 2 Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3450 / AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 TI /AMD Radeon 470
DirectX: Version 11
Storage: 54 GB available space
Sound Card: DirectX compatible audio card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7600k or higher / AMD Ryzen 5 or higher
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 TI / AMD Radeon Vega 56
DirectX: Version 11
Storage: 54 GB available space
Sound Card: DirectX compatible audio card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Relive the legendary single-player campaign from the classic first-person shooter, Crysis 2, optimized for today’s hardware in Crysis 2 Remastered.
Following the events of the groundbreaking original Crysis, aliens have returned to a world ravaged by climate disasters. As the invaders lay waste to New York and begin an assault that threatens the total annihilation of humankind, only you have the technology to lead the fightback. Playing as a super-soldier equipped with the upgraded Nanosuit 2.0, you must adapt to the battlefield using its game-changing Stealth, Armor, and Power abilities. Customize your Nanosuit and weapons in real-time and unlock incredible new powers as you battle for humanity’s survival.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 48 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    حمیدرضا

    مهمان

    سلام بازی نصب شده ولی بازی اصن بالا نمیاد
    مشکل کجاس؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sina

    مهمان

    سلام وقا بخیر.
    زدم بازی نصب بشه سر 28 درصد بازی ارور میده.
    چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sina

      پشتیبانی

      سلام
      متن دقیق ارور رو بفرستید برامون

  • Avatar

    محمد رضا

    مهمان

    سلام خسته نباشید ببخشید من دوتا سوال دارم یک این که دانلود از سایت شما با ایرانسل داخلی محسوب میشه و دوم این که من بازی برای استیم میخوام و کدوم نسخه کرک دانلود کنم تا از تو استیم کم تر دانلود شه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام من بازی را نصب کردم و کرک را هم کپی کردم ولی وقتی روی ایکون بازی می زنم هیچ اتفاقی نمی افته

    پاسخ دهید
    • AMIR

      AMIR در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام
      با انتی ویروس خاموش کرک بازی رو بریزید و روی فایل اجرایی بازی کلیک راست کنید و گزینه run as administrator رو بزنید

    • Avatar

      حمیدرضا در پاسخ به ali

      مهمان

      واسه منم دقیقا همینه
      نسخه فیت گرل رو نصب کردم
      لطفا پیگیری کنین

  • Avatar

    Alcatraz

    مهمان

    با سلام، ببخشید چطوری کرایسیس 2 و 3 یکسال پیش ریمستر شدن ولی الان منتشر شدن؟ چطور هیچ خبری یا کرکی ما ندیدیم و نشنیدیم از اینا؟ و اینکه چطور حجم کرایسیس 2 انقدر بیشتر 3 هست واقعا عجیبه 🙂

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امید در پاسخ به Alcatraz

      مهمان

      یکسال پیش سه گانه ریمستر شد که فقط نسخه اول کرک شده بود، دو و سه رو باید از استیم یا اپیک و … باید میخریدیم و بازی میکردیم. الان تازه دو و سه کرک شدن که اینجا هم سریع آپلود کردن. در باب حجم هم نسخه دو، مثل نسخه اول زیاد کیفیتش دستخوش تغییر شده؛ منتهی نسخه سه رو آنچنان تغییری اعمال نکردن و همین هست که حجمش زیاد بالا نرفته.
      موفق باشید